Slarvigt..

Ja, nu har det varit uppehåll här i bloggen. I onsdags så var jag tvungen att läsa 75 sidor i den engelska boken farenheit 451, fick byta. Så jag läste i princip halva eftermiddagen å hela kvällen. Lyckades ha läst det jag skulle dagen efter, alltså igår. Väldigt annurlunda bok, kan jag säga. Jaja, den e iaf bättre än den förra. Sen så orsaken att jag inte skrev igår e bara att jag inte hade lust. Kan ju säga att inget speciellt hände dessa dagar, vanlig skola å lite läxläsning när jag kom hem. Jo en sak "hände", jag å becca "hängde/hjälpte" jonis å nåra av hans polare igår:)

Å dagen då, den va inte så speciell egentligen. Började vid 10:45 inne på odenplan med Fysik. Hade sällskap me becca dit å sedan stötte vi på Jesper(den nya) på perrongen. Åkte me samma t-bana. På fysiken så hade vi våran första lab, pallar inte berätta om den. Men det gick väl okej å för ovanlighetensskull så gick tiden faktiskt fort. Jag labbade ihop me Lisa å AmandaxD Sen så slutade man vi 12:35 å jag åkte hem. Å hemma har jag vekligen inte gjort nåt speciellt, bara chillat. Iof så fixade jag lite i köket men annars inget speciellt. Tänkte först plugga, men det orkade jag inte. Sen så jag göra det en annan dag.

I kväll blir det nog innebandy. Brorsans lag ska spela första matchen i en cup, matchen börjar vid 21:00. Jag har ändå inget annat för mig.

Tänkte avsluta inlägget med att säga att jag tycker veckan gick skit fort. Det sa bara "swich" sen var det fredag å helg igen. Vilket klart e skönt. Men det e lite läskigt när det går så fort....

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0