Sorry att jag inte bloggat på en vecka....

Ja, men nu skriver jag igen. Kan säga att  det har faktiskt hänt en hel del sen sist. Men jag tänkte bara skriva lite kortfattat om veckan som gått. Förra helgen asså inte den som var nyss utan den för en vecka sen. Då fick jag inte sova mycke, gick upp vid 7 både lördagen å söndagen. Satt aldrig i sek. på lördagen, missförstånd. Men senare den dagen va ja å pappa ju på öppet hus på Scania me min farbror å hans tjej. Väldigt intressant. Sedan så klippte jag mig på eftermiddagen å sedan kollade vi på brorsans sista match i gruppspelet. Dagen efter så var jag i princip i sköndalshallen hela dagen, från 8:15-15:25. Först satt mina föräldrar i sek. , sen spelade min brorsa(förlorade semin) å sen fick ja vänta en stund innan ja p Carro G skulle sitta i sek. Det gick bra. Jag skötte protokollet, hon skötte kontrollgrejen, vi slapp prata det gjorde mange. Brorsan lag vann bronsmatchen by the way. Var helt slut på kvällen sen.

Förra veckan var i princip vanlig. Tränade första gången på måndagen, det gick bra tills på slutet. Jag kämpade in i det sista vilket kanske inte var så smart. Fick ett astma anfall, väldigt jobbigt kan jag säga. Fick panik osv. Som tur var va pappa där å tittade å kunde hjälpa å stötta mig. Dagen efter så var ja rätt så hängig/sliten, sa inte så mycke. Annars hände väl inte nåt speciellt. El på onsdagen fick man se trafikprovet, det gick mycke bättre än ja trodde. Fick 32 poäng av 40, vilket var VG. Annars var väl veckan som vanligt el inte rikigt berättar det senare. Men på fredagen så gick jag på träningen, den sena mellan 20:15-22:30. Men när man kom dit så var vi bara 4 st, så träningen höll bara på till 21:40. Vi började me å gå en rask promenad i kylan. Sedan körde vi 2 mål på lite plan me små mål, det var vi 4 plus 2 av våra tränare. Det var rätt så kul ändå. Kan säga att jag somnade rätt så gott senare på kvällen.

På lördagen så åkte jag å pappa till skolan för å gå en handledarkurs i trafik. Den skulle vara mellan 10:30-14:30 men slutade lite tidigare. Det var väl okej, så nu har vi ett papper på att pappa får övningsköra me mig privat. Nu e det bara att skicka in körkortstillståndet. Senare den dagen så skulle brorsan innebandy lag spela en kval match till SM, ska försöka förklara läget. Alla grupper skulle det vara 4 lag i, men i 2 grupper blev det bara 3 lag. I en sådan grupp hamnde brorsans lag i å så veckan innan matcherna skulle spelas drar Tullinge sig ur. Så allt skulle avgöras på en match, vilket betydde att den som vann matchen gick vidare till nästa omgång. Sköndal skulle möta Täby. Förra gången då dem möttes i Tis-cupen vann täby efter straffar. Kan säga att denna match blev lika jämn, matchen slutade 4-4. Och då rådde det förvirring kan jag säga. Först skulle vinnaren lottas sedan ändrades det att man skulle avgöra i Sudden Death istället. Vissa av killarna hade då hunnit byta om, men fick byta tillbaka. Kan säga att förläningen var lika spännande som matchen. Kan tillägga å säga att sköndals enda målvakt slutat samma vecka, så Elliot som egentligen e utespelara men kan spela målvakt. Han stod i denna match å han stor spelade verkligen. Men gissa vad. Efter 4 min av förlängen gör Lucad mål me en snygg pass av Kevin. Så jävla skönt. Shit va vi applåderade. Jaja kvällen blev slapp. Å dagen efter fixade man å stod i fiket i sköndal mellan 8-10, stod me min mamma å kicki å hennes mamma. På eftermiddagen var det lagfoto å overallproving plus beställning. Vilket gick bra.

Sorry för det långa inlägget, men så blir det när man inte skrivit. Men jag har faktiskt utelämnat en viktig detalj, skriver det i nästa inlägg.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0