Tillbaka igen....

Japp, ja  tog en paus till men nu e jag tillbaka igen. Kan säga att det nog kommer vara lite så där framöver, pallar inte el har inte tid å skriva. Jag har väl egentligen inte så mycke å skriva. Kan skriva massa saker men tänker inte göra det. Vissa saker ska inte berättas här. Det kanske finns dom som vet vad jag menar, bra för er. Men ni andra får inget veta:P

Kan iaf kort berätta om de närmaste dagarna. Kan ju börja me å säga att Cyberdagen söög. Fan, det va ingen kul. Det man gjorde var typ å vänta. Tänker nog inte gå nästa år. Då kan ja alltid sjukanmäla mig el nåt eftersom man e 18 då. Jaja, i lördags gjorde jag i princip ingenting el jo messade en del. Hehe:-S Sen så va ja å tittade när brorsans lag(innebandy) spelade sin första match i div.3 borta mot högdalen. Det blev en rätt så säker seger me 7-1. Eftersom min pappa sköter lagets hemsida, fick ja i uppdrag å skriva ett match referat. Så om nån e intresserad å läsa lite mer om matchen. E det bara att gå in på denna sida:  http://www.sportnik.com/group/26579 (gå sen ner en bit å kolla under "senaste nytt").

Sen igår latade jag mig, fast jag borde gjort andra saker. Som å plugga el städa å rensa i rummet. Har massor på listan, men gjorde inte många knop igår. Städade å rensade lite på eftermiddagen/kvällen. Idag så va det en vanlig måndag, de enda sakerna man kan säga om dagen. E för det första att det va rätt så många borta idag,  sen så var Daniel så snäll å ritade på min arm. Annars var det väl inge speciellt.

Morgondagen e helt okej, har ju bara en lektion på 50 min. Men sen så ska ja till sjukgymnasten igen, åker dit direkt efter ja slutat. Har tid vid elva typ.

Nu ska jag nog städa lite el packa ner lite saker. Bör även plugga lite, måste t.ex. läsa ut den engelska boken å låna en annan å börja läsa. Allt detta innan torsdag. Önska mig lycka till. Sen så har man trafik läxa tills på onsdag. Fixa lab. rapporten till torsdag å fysikprov på fredag. Fy fan. Sen så e det ju fullt ös här hemma. Imorrn ska pappa lägga nytt golv i mitt rum så. Allt så står på golvet ska ut....Å vid 18:45-20:30 har man ju träning. Får se hur många som kommer.

Det e nog bäst jag börjar me nåt nu.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0