Vi ska flytta!!!!

Det e det jag utelämnade för förra inlägget. Vi tittade nämnligen på ett hus i måndags och vi bestämde oss på kvällen att vara med å buda. Så dagen efter började budgivingen å vi hade besämt oss för att bara gå up till 2,9 miljoner. Budgivningen fortsatte å på onsdagsmorgonen gav vi vårat sista bud vilket va 2,9. Sedan när man satt på trafiken så får man ett mess av pappa att vi vann. Vi vann budgivingen, huset ä vårt. Pappa å mamma skulle skriva kontraktet på kvällen.

Så nu i helgen så har man städat å rensat. Jag i mitt rum, för fan. Vilket e bra. Mycke skit har man samlat på sig under åren som nu slängs. Kan säga att jag e helt slut efter allt städande som inte kommer bli klart förrens på länge. I morgon klockan fem kommer mäklaren hit å tittar och så. Säger vad man bör ta bort innan visningen. Så efter storstädning blire ännu mer städing å packning. Pappa har lagt nytt golv i deras sovrum innan mäklaren kom. Sedan innan visning ska det bli nytt golv i hallen, mitt rum å brorsans. Sedan så behövs min vägg fixas lite oxå. Det finns en del å göra vilket kan skada skolarbetet. Har t.ex. inte pluggat något under helgen inför matteprovet på onsdag. Hoppas på å bli klar snabbt me mitt rum imorrn så ja iaf kan plugga lite. Får se. Vill verkligen lyckas bra på provet..

Jaja, men då vet ni iallafall varför jag har lite svårt å skriva. Kommer bara å skriva när jag får tid över.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0