Ändrade planer! Ingen träning! Fett kul ändå!

Jag ska gå på konserten:D:D Ska bli såå jävla kul asså. 

Får dessutom skjus både dit och hem. Ska åka dit me magnus mamma karin å hennes man Leif och kanske Magnus lillsyrra Anna. Låter säkert konstigt men jag har känt dom hela mitt liv. Alla utom Leif såklart. Hittade ju ingen annan att gå me, men det här blir så bra så. 

Fick mess precis vid middagen av magnus som jätte gärna ville att jag skulle komma. Tillslut löste det sig me sällskap å jag ringde till hans mamma. Som blev jätte glad å prata me mig och tyckte att det va jätte kul att jag skulle me. Så hon kommer å höra av sig nu under kvällen. Om när de kommer å så. Om jag har tur så kommer de å hämtar mig och så får ja köpa biljetten billigare av Magnus. Som då kommer ut å säljer den till mig;) Isf får jag även träffa honom, vet inte rikitgt om jag får göra det annars. Kanske efteråt iofs. Vill verkligen träffa honom, en liten stund går väldigt bra. Har inte träffat honom på aslänge, 2 år sen el nåt. Jätte jobbigt:(

Dom börjar spela vid 21:00, vet dock inte hur många andra vi ska se. Så har ingen aning om hur länge det hela håller på. Å så börjar man 8 imorron, smidigt. Om det inte hade varit för inlämningsuppgiften skulle jag lugnt skolka. Får se vad hur allt blir.

Det viktigaste e att jag ska ha så jävla kul! Glömma skola å allt sånt!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0