Bättre sent än aldrig...

Nu har veckan gått och det e äntligen påsklov. Förra veckan va fullspäckad å hade varken tid el lust å skriva. De flesta vet ju ungefär va som hände förra helgen. Tänker inte skriva nåt om det. En viss person hade ju skrivit det på sin blogg men va mogen nog att ta bort det efter tag. Kan ju nämna att vi inte snackat me varandra sen förra lördagen.

Jaja...har lämnat det bakom mig å tänker inte ödsla mer energi på det. Har efter allt insett hur mkt mina absoluta bästa vänner betyder för mig. Hur nära vi står varandra, vilket känns väldigt skönt. Vänskap som aldrig ska försvinna. Då skulle jag inte överleva. Älskar er så sjukt mkt<3 Ni vet vilka ni e<3

Övriga vecka var rätt stressig, hade en del prov. Närmare bestämt 3 st, 2 i matte C å Nationella i Sv B. Alla proven gick rätt bra faktiskt. Fick tillbaka matte proven i torsdags. På omprovet fick jag G å likaså på det nya provet. Vilket kändes jävligt skönt.;) Sen så på nationella kändes som att det gick rätt bra, det va skrivdelen. Satt väl i 2-3 h å skrev kanske 11 sidor. Får se vad läraren säger om den. Annars då, vädret blev ju bättre i veckan. Sol å varmt. Köpte min första glass för i år i tisdags å njöt av den i solskenet. 

Men när solen å värmen kommer så kommer ju den där jävla pollen. E ju som sagt pollenallergiker. Så när man vaknade i fredags så hade man tungt å andas, kändes som man va försyld. Så va hemma från skolan. Trodde först ja va sjuk men kom fram till dagen efter att det va pollen som slagit till. Så nu e/blir man snuvug när man går ut, det rinner i ögonen som oxå e röda, ögonlocken svullna. Å så e andningen tung. Absolut inge kul, när man vill va ute å njuta av värmen. Som man gjorde igår, både ja å brorsan kunde gå å handla glass i shorts å t-shirt(ja sj linne). Vilket såklart e härligt, men man får lida för det.

 Så imorgon ska ja å brorsan i till stan och göra 1000 ärenden känns det som. Ska till apoteket å köpa pollenmedicin plus ögondroppar. Sen ska ja till Swedbank å fixa lite saker me mitt studiebidrag. Sen ska ja till handelsbanken å fixa lite saker där me. Sen ska brorsan till Weekday å shoppa tror ja....Nåt mer. Vet inte..Jo vi ska kanske på bio om vi hinner får se.

Nä, nu orkar ja inte skriva mer. Skriver kanske senare el imorron.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0