Gårdagen e nästan obeskrivlig;) Så j-la kul;D

(Varing detta inlägg är rätt långt!)

Aa...gårdag kvällen va så jävla grym så det finns inte. Kan berätta allt från början. Runt åtta så kom Karin(magnus mamma) å Leif hennes man och hämtade upp mig. Men först så snackade de en sanbbis me mina föräldrar innan vi begav oss mot fryshuset. Å jag va spänd å glad inför vad som komma skall. I bilen snackade vi lite, mest om bilkörning. Magnus verkar rätt bra på det, har kört på Gillinge å ska gå risk kursen. Sen ska han boka uppkörning, han e duktig den killen;) Väl framme fick ja ta en påse me magnus trumpinnar i bla, medan de fixade parkeringbiljett å ringde magnus. När vi närmade oss ingång så kom han ut. Mötte honom i trappan precis vid entrén, det va jätte kul å se han igen. Vi kramades, ja av gav mig biljetten å han fick pengarna osv. Gick in, hängde av oss. Stod en stund me karin å leif som snackade me några föräldrar å ja fick se några i bandet. Sen va det en väntan på att de skulle spela, innan dom spelade ett band som vi inte alls tyckte va bra. Efter ett tag kom magnus syrra Anna å pappa Ubbe(som ja inte träffat på 1000 år), hans nya fru å deras barn. En liten söt tjej på 3-4 år kanske å så annas polare. När vi träffades frågade Karin om Ubbe kände igen mig, det tog et tag men när han fått ledtrådar så kom han på. Vi begav oss sedan in igen efter att ja stått i entrén.

Runt 21 började killarna fixa iordning sina grejer å då ser vi alla att Magnus inte hade nån tröja på sig(han e rätt vältränad så). Karin bara garavade å sa jaha å skoja att han vill fiska lite röster. Sen drog det igång, å vilket ös det var. Dom spelar metal btw. Dom va så mkt bättre än bandet innan som dessutom va tråkiga. Å när Basse, sångaren sa att de nu skulle skruva ned tempot så visste ja precis vilket låt de skulle köra. De visste tydligen flera, nämnligen min favorit "Help me navigate". Kan den typ utantill så ja me flera andra sjöng me. Sen blev de sista låtarna bara ös, å kan säga att Magnus svettades som fan. Haha, den rann på han;) Efterråt stod alla å diskuterade vilka man skulle rösta på. Klart vi röstade på Dying Nation, men man va tvungen å rösta på 2. Vi fick fråga flera i bandet som hört flera låtar än oss, har ingen aning om de andra ja röstade på va bra. Men ja litar på Magnus.

Sedan gick vi(båda familjerna) ut i foajen(entrén) å pratade om allt möjligt. Efter ett tag så åkte Ubbe å dom iväg medan vi stod kvar å snackade. Men en stund senare så skulle Karin å Leif åka, vi gick mot gaderoben å magnus frågade om ja skulle åka. Det blev så att dom åkte å jag stannade kvar. Brydde mig inte om hur ja kom hem, ville snacka mer me Magnus. Å snacka fick vi göra, det va jätte kul å umgås. Vi fick även sällskap av Conner(spelar bas). Magnus konstaterade att det va bra att han körde utan tröja. Han tänkte ha på sig en ljusgrå tröja å sa att om han hade haft den på sig hade den varit mörkgrå å han skulle troligen stinka efteråt. "Men ja gillar ju dina dofter mange!- Conner. När vi stod där å prata kom några tjejer som killarna verkade känna å skulle snacka innan de gick. Tjejerna va lite påstrukna, hehe. Å när de kramade killarna hejdå, så kom en fram till mig å ba "jag känner inte dig, men hej då" och man fick en kram. Jaja....

En stund senare gick vi bort där övriga bandet vars me sina flickvänner å polare oxå va där. När vi kom fram dit så frågade Basse om vem Magnus vän va. Men va han lite trög å svarade att han va sin egen vän...Alla garva, Basse sa att han menade på mig. Sen sa han bara "det e du som e Carro va?", ja svarade å sen fick skaka hand å han sa va han hette å skojade me å fråga va ja hette. Så det verkar som att han snackat om mig iaf;) Sen blev det mkt skratt å larv, Basse å hans keps säger ja bara En annan rolig grej va när Henke(en av gitariserna) kom ut me en påse godis, detta va precis innan vi gick bort till de andra. Å både Magnus å Conner ville ha, så han kastade ut en å sen slogs de nästan om den. Haha..Men det roligaste va när Henke skulle kasta upp den å fånga den me munnen. Alla såg att han skulle fånga den. Men då e Magnus snabb som en väsla å fångar den i luften å stoppar den i sin mun. Så jäkla kul....

Jaja efter elva närmare halv tolv va rösterna räknade. Å de presenterade dom vilka som kom sist å uppåt. Killarna trodde inte att de skulle gå vidare. Å tyvärr så fick man höra Dying Nation sägas lite tidigt. De kom 5:a me 95 röster. Killarna va ändå rätt nöjda iaf Magnus. För tydligen hade killarna sålt 35 biljetter till polare så 30 andra röstade på dom vilket va stort. Nu kan de hoppas på att juryn väljer dom som sitt wildcard...

Sen va det dax å bege sig hemåt. Å jag hade tur el Magnus va snäll å frågade sin pappa om de kunde skjusa mig hem. Vilket inte va några problem, vilket va skönt. Slapp åka hem ensamt kommunalt. Vi stod å snackade lite medan vi väntade å han tyckte det va jätte kul att jag kom. Vilket ja oxå tyckte såklart. Sen gick vi ut till parkeringen å väntade, vilket vi inte behövde göra länge. Magnus va dessutom gullig å öppnade bildörren åt mig. En riktigt gentelman;) Mkt snack om tävlningen i bilen. ..

Men ganska snabbt va man hemma tyvärr, då man va tvungen å säga hej då. Klart det inte lät så när vi skiljes åt, sa hejdå och att vi skulle höras. Klart vi kommer göra det, frågan e bara när vi ses igen. Kom väl hem runt 23:30-00:00. Ganska snabbt så märkte jag att ja saknade honom, några kanske tycker det låter konstigt. Tyckte ja oxå till en början, det kändes liksom....Hur ska jag säga...lite tomt. Saknaden beror nog en del på ovissheten om när vi ses igen. Han e nämligen väldigt upptagen kille. Han går Natur-Rädding på Värmdö, vilket säger mkt. Sen e han en duktig elitsimmare å har mkt tävlingar å träningar. Tillsist e det ju bandet.. Men ska försöka ses snart igen..Så snart som möjlig helst. Annars får ja väl gå å se när han tävlar så kanske ja får träffa honom....

Inlägget blev verkligen långt. Men det va en lång å rolig kväll som jag sent kommer glömma. Kan säga att ja typ inte sov nåt i natt å imorse hade jag ingen matlust. Vilket va lite konstigt. Men ja lär somna tidigt ikväll iaf;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0