Jaha skola igen...men inte så länge;)

Ja, idag var det skola igen efter över en vecka ledighet. Rätt chill dag ändå. Sen så e det ju faktiskt exakt 9 veckor kvar till skolavslutningen;) Riktigt nice, det börjar närma sig sommar. Dock väntar flera nationella innan, som man verkligen inte ser fram emot. Jaja, en sak i taget.

Idag började man vid 9 så man fick sovmorgon iaf, Prog B i 3 h. Vilket alltid e en chill lektion, gjorde lite repetionsupppgifter. Men bytte rätt snabbt till VG-delen på sista inlämningsuppgiften i A, blir förhoppningsvis klar me den imorgon. Å han sa om jag skickar in den denna vecka så kommer han sätta VG på mig. Så klart man skickar in den. En lustig sak som vi fick reda på av läraren, inte lustigt men det va inget man riktigt trodde på. Tydligen så e det så att Anders Brage e rektor på skolan(norra) å den gamla rektorn e rektor över campus(båda skolorna). Men Brage liksom, det va flera som trodde det va ett skämt. Man tänker sig inte honom som rektor..jaja det spelar ingen roll. Vi kommer ju ändå flytta till södra i 3:an så. Efter Prog hade man håltimme, vilket va lite segt. Sen va det fysik i en timme, skit kul...not. Lyssnade inte så mkt på va han sa direkt, inte så smart kanske.

Sen kommer ju det som hände när man äntligen slutat å ska gå hem. I början av lektionen knöt oskar snöret till persienen vid min stol. Det avslöjades å ja kunde knyta upp det. Men sen när man skulle gå, har tagit på mig jackan å ställer mig upp utan beskymmer. Märker att några i klassen segar lite me att gå ut å kollar. Då händer det, när ja ska gå så tar det helt plötsligt stopp. Gör ett nytt försök, jag va fast. Kollade först ner, men inser ganska snabbt vad som hindrar mig. Sliter av mig jackan å knyter upp. Han hade lyckas knyta snöret på öglan på jackan. Haha, jätte kul;) Det va några som tyckte det va väldigt roligt:) Man får ta det me ett skratt:P Men va fan, Hur lyckas ja inte märka det...

Jaja, ikväll så e det träning igen. Var över 2 veckor sen jag tränade innebandy, ska bli kul å spela igen. Innan dess ska jag å pappa ut och övningköra. Var aslänge sen. Måste ju köra för å repetera osv.

Tyvärr har jag inte hittat nån å gå me på spelningen ikväll. Så jag ska hålla mina tummar att det går bra;) Go Dying Nation...hihi;D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0