Jaha...

Mm...då sitter här igen å skriver medan jag lyssnar på musik. Skoldagen var ju inte så lång...i timmar asså;) Kom väl till skolan 10 min för tidigt men datasalen va öppen så det va bara å logga in sig på en data. Läraren blev dessutom lite sen oxå. Det var inte inte så många där direkt. Jag jobbade väl inte på så bra, det va alltså som vanligt. Slutade vid 15:10, lyckades missa t-banan precis å fick vänta i 10 min. Skit kul. Var hemma runt halv fem el nåt...Hela familjen va hemma före mig. Ovanligt;) Undantag då från de dagar jag slutar sent.

Hade föresten fått ett lite paket, där det stod färsk på framsidan. Ingen visste vad det va. Öppnade å i låg ett usb-minne och nån text om att man nu var 18 och kanske behövde spara minnen. Drog fram några små lappar som låg i å det hela var från handelsbanken. Pallade inte läsa det, handlade saker man behöver veta när man e myndig typ. Dom va ju inte ut för tidigt iaf över en månad efter man har fyllt år..jaja.

Jag har eller mamma hjälpte mig med att ställa mig i bostadskö. Man ska ju göra det rätt tidigt..Så nu står lilla jag i bostadkö;)

Har väl inte så mkt mer å säga just nu. Kvällen verkar bli rätt lugn, lär bara vara hemma å chilla el nåt. Skriver kanske mer sen. Om det finns nåt å skriva vill säga.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0