Redan Fredag:o

Japp, redan fredag vilket e nice såklart;)
 
Igår va jag snäll å skonade er från ett till inlägg, det jag skrev blev ju riktigt långt. Men hade ju mkt å berätta så,. Hade kunnat skrivit mkt längre om ja skulle tagit me allt. Men ja behöll en del för mig själv.

Gårdagen då. Jo, den var fruktansvärt seg. Jag var så himla jävla trött, hade ju knappt sovit en blund natten innan. Vilket kanske inte var så konstigt. Var inte så värst hungrig på hela dagen. Käkade knappt frukost å ingen lunch alls. Det blev dock lite yogurt å macka vid tre å sen åt ja ju middag såklart. Men någon riktig hunger kände ja inte, berodde kanske på tröttheten el va vet jag. På programmering blev ja klar me inlämmningupp. VG-delen(i Prog A) å skickade in den. Annars gjorde ja inte så mkt mer. På fyisken frös ja som fan, lika trött som innan å lyssnade knappt på va han sa. Sen engelskan blev rätt chill, skulle sitta i kommitén me robin å andrej och Lisa å Andreas skulle hålla tal. Först fick vi kanske vänta i 20 min innan läraren kom tillbaka från datasalen. Vilket inte gjorde nåt, vi satt ju å snackade. Sen lyssnade man på talen å bestämde vinnaren. Vilket va rätt svårt, men det blev Lisa. Sen slutade man eftersom vi inte längre har matte på torsdagar. Väl hemma gjorde ja inte mkt, lyssnade på musik, satt framför datan, gick å handlade me pappa. Hjälpte till me maten osv. Gick å la mig vid tio var ju så himla trött, kan säga att jag somnade rätt fort.

Idag då. Har jag ingen engelska eftersom några grupper ska ha muntliga i nationella. Jag ska troligen ha det nästa torsdag. Men eftersom jag har fått en till 3D lektion i veckan så måste ja gå på den. Så idag börjar jag 13:20 å slutar 15:10. Så den inställda engelskan va jätte bra..annars hade ja haft 3,5 timme hål.

Nää...nu ska ja nog slänga i mig lite käk å sedan ta mig en dusch innan jag drar i väg till skolan.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0