Släppt det nu och gå vidare....

Japp, då sitter man här och det är sista dagen på lovet. Vi som går Cyber fick ju en extra ledig dag för lärarna skulle göra nåt speciellt. En ledig dag extra tackar man ju inte nej till direkt;) Fast man har ju inte spenderat den på det bästa sättet idag. Skulle ta träffat några polare men så blev det inte. Blev ist så att man va hemma å gjorde inget. Satt en del framför datan å mkt musik lyssnade man på. Va inte hungrig så det blev bara lite yogurt till lunch, har inte varit riktigt hungrig på hela dagen:O Satt en kortis på altanen å läste innan det blev för kallt å jobbigt. Just nu sitter jag å lyssnar på musik.

Bloggade ju inget igår som ni kanske märkte. Men igår på förmiddagen så hjälpte jag mamma att planera blommor, så nu har vi blommor vid altanen å vid trappan till huset. Sen så har ju massa fina blommor slagit ut på tomten, jätte fint;) Sen satt jag framför datan, som ja gjorde fram å tillbaka hela dagen. Chattade nämligen me Magnus, ja hela dagen faktiskt:) Det va riktigt kul å snacka me han. Tyvärr va han upptagen igår, annars hade vi kanske träffats. Förutom chatten så kom min moster, hennes sambo å min kusin Wilmer. Så det blev först fika å sen leka me Wilmer. Sen så blev det dax för middag å dom stannade kvar å käkade. Efter maten gick jag å brorsan iväg me Wilmer å köpte glass, han höll oss båda i handen på vägen dit. Så söt, han e 5 år btw. Kom inte ihåg när de åkte, vid sju el nåt. Sen kollade man på tv å avslutade chattandet me magnus.

Appropå Magnus, så e hans band Dying Nation me i tävlingen emergenza(en av världens största musiktävling för uppcomingbands) imorgon kväll vid 21 på klubben vid fryshuset. Det e semi, 10 band spelar men bara 2 går till final. Så han tycker att ja ska köpa en biljett av honom å komma dit å rösta på dom. Sjklart kan jag kunna göra det. Bara ett litet problem, jag måste ha någon att gå med. Sista dagen å köpa e imorgon sa han. Så det gäller å bestämma sig fort.
Nån som har lust å hänga me?

Det sista jag kan säga att jag älskar deras låt "Help me navigate" som ligger upp på deras myspace-sida. Där finns även en till låt än så länge. Hoppas på fler. Gå in å lyssna själva vett ja:) http://www.myspace.com/dyingnationswe .

Juste, btw Magnus spelar trummor;D;D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0