Å då går man alltså 3:an..

Snacka om att åren gått fort, nu har man alltså börjat 3:an helt sjukt. Hehe.
Man började alltså 11 idag, mötte upp några i slussen innan det bar av till skolan. "Ny" skola, iaf för oss. Nu går man ju på södra, kommer irra runt som en idiot nu i början eftersom man inte hittar. Det känns nästan som man börjat ettan igen fast att man nu känner klassen å vissa lärare. I skolan hände inte mkt, det var mest information. Man fick sl-kort, å massa papper. Där i bland det preliminära schemat, där jag fått en kurs inlagd som jag absolut inte valt å sen verkade det som att en kurs fattades. Men det åtgärdes förhoppningsvis så snart som möjligt.
Så här ser mina dagar ut om nån e nyfiken:

Mån: 11:00-13:30 Religon A, 14:00-15:50 Foto A.
Tis: 10:00-10:50 Litteratur & litteraturvetenskap, 14:00-15:50 Foto A (den felaktiga kursen ligger egentligen lagd emellan)
Ons: 12:05.12:55 Mentorstid(varannan vecka), 13:00-15:00 Fysik A.
Tors: 11:00-12:50 Psykologi A, 13:05-13:55 Special idrott.
Fre: 8:00-9:50 Litteratur & letteraturvetenskap.

Roligt schema va? Tkr väl att den är helt okej fast det känns nästan som att man valt att gå eftermiddag. Jaja, på onsdag börjar man me vanligt schema vilket betyder fysik A, herregud.

När allt va klart stannade jag väl kvar en kort stund å snackade me polarna innan jag drog iväg. Jag gick in på pressbyrån för å köpa mig en sallad till lunch, väl i kön mötte jag "dansken"(el han heter ju rufus egentligen nuförtiden) som numera går i våran klass. Vi började snacka där å fortsatte me det. Vi gjorde sällskap till hötorget där han gick av. Sj fortsatte ja till skarpnäck å va me mamma på jobbet. När hon slutade åkte hela familjen till farsta å shoppade...

Nu i kväll el om en halvtimme ska jag dra iväg till hallen för det e första innebandy träningen idag. Man har fått en sån där rolig tid igen, nämligen 20:15-22:30. Underbart, haha. Får se hur träningen går me mitt stora knäskydd å även min astma. Jag får väl ta det lite lugnt..Så det e min kväll.

Imorrn e man ju ledig eftersom 1:orna börjar då,  så ska troligen träffa Becca då. Ska bli riktigt kul:)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0