Är på sjukt bra humör..

Detta händer jävligt sällan asså....E liksom på så bra humör att jag inte vill sitta hemma framför datan el tv:n. Vill liksom..eh jag vet inte..Men inte vara hemma iaf;)  Vill träffa vissa människor typ;D Vet nog ett par orsaker till detta bra humör, framför allt en:P

Jag har för övrigt haft en härlig dag me först becca å sen även robin..Jag å Becca drog först till Söderbysjön, där vi först doppade oss. Första gången för mig i sommar..haha. Jag vet..fett sent..men va fan bättre sent än aldrig. Sen låg vi å njöt av solen å värmen..Därefter åt vi lite lunch som vi köpt me oss från ica..sen fortsatte vi me det andra. Å mkt snack å skratt såklart. Sen drog vi iväg in till stan, tänkte egentligen göra ett "ärende" i gullmars men hann inte det utan drog till slussen där vi väntade på robin. Sen blev det bio på sergel..ice age 3..Haha..Den va faktiskt rätt rolig;) Efter det en liten shoppingtur innan vi alla åkte hem...

Väl hemma väntade  min icke favorit mat, nämligen fisk. Usch, vad jag hatar fisk å sånt från havet. Det enda ja tkr e gott är fiskpinnar, en viss skaldjursröra(dock på rostat bröd å även rökta räkor(men på rostat bröd me aioli)..Å till middag vare hemmagjord panerad fisk me potatis. Faan va fisk det smakade usch, tog bara en men åt inte ens upp den..Hehe..kan säga att tom brorsan tyckte den smakade för mkt fisk..Det har väl varit det enda negativa idag typ..

Får se om mitt väldigt braiga humör håller i sig tills imorrn, tror tyvärr inte det. Men man vet aldrig...Har inga direkta planer för morgondagen.

Avslutar me att säga pinsamt Djurgår´n, fy fan:(  Å haha bajen...bra gjort:P

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0