Dagen efter..

Japp, här sitter man nyduschad å fräch..Kan säga att detta e den bästa "dagen efter" någonsin typ..Hade man haft det sällskap som man ville ha så hade denna "dagen efter" varit oslagbar..Men tyvärr inte..men som sagt bästa på länge. Det var nämligen så att jag somnade onykter å sov som en stock hela natten å morronen..Det var absolut första gången det hände. Så jävla skönt. Men jag var skit trött så det kanske inte var så konstigt. Så nu hoppas jag att jag lyckas me det nästa gång oxå..får se...

Sen så kan jag säga att jag knappt e bakis. Det beror kanske på att jag sovit så bra å sen att jag faktiskt ätit lite mat. Jag brukar nämligen knappt äta nåt dagen efter(pga av oftast illamående). Har knappt nån huvudvärk alls, bara en väldigt liten sådan å jag mår inte alls illa. Såå jävla skönt....

Jaja, då vet alla hur jag mår..hehe..Vanliga "dagen efter" el det finns inga vanliga..Men jag brukar inte göra nåt speciellt just dessa dagar..När jag antingen kommit hem mitt på dagen el på morgonen. Dock blir det en ändrig idag eftersom jag mår hyfsat bra. Jag ska nämligen in till stan å ta en fika me alexandra. Det var över en månad sen vi sågs sist så..Det ska bli riktigt roligt, känner på mig att vi har massa att prata om;) Hihi...

Hmm..det finns väl inte så mkt mer å säga just nu. Mer än att jag väntar på ett mess från alex...el nu kom det. Så jag ska kolla upp buss nu..Skriver kanske senare.

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0