Förändringar sker på bloggen;)

Tack vare Becca! Som e såå himla snäll å hjälper mig å fixa designen. Tack gumman<3

Det var en av orsakerna till att jag inte bloggade igår, hade desutom inte så mkt att berätta. Började ju 11 igår borta på norra me text A. Vilket verkar va en rätt kul kurs å läraren verkar rätt skön. Vi fick en uppgift å jobba me som ska in denna  vecka. Vet inte exakt när dock. Sen hade vi(jag, amanda å rickard) håltimme så vi käkade i skolan. VId 14 började foto A, där man inte gjorde mkt första lektionen. Man presenterade sig, fick reda på hur kursen ser ut. Vi fick även göra en liten fotouppgift i grupp. Som man sedan visade för alla. Vi slutade vi tio i fyra. Väl hemma gjorde jag inte så mkt. Satt mest framför datorn. Klockan 20:15 vare träning uppe i hallen fram till 22:30. Träningen gick bra å var rätt kul trots den sena tiden. Efter att ha plockat sarg å strechat bar det av hem. Hade tagit me mig cykeln så vare hemma på typ 3 min vilket va skönt. Sen kom jag inte i säng förrän väldigt sent.

Det var gårdagen. Denna dag då. Börjar inte förrän två så e fortfarande hemma å latar mig. Gick upp hyfsat tidigt trots min sena sänggång å långa sovmorgon. Detta för att jag ska kunna somna hyfsad tid ikväll eftersom jag ska upp ännu tidigare än imorron. Så jag e väldigt trött just kan jag säga usch..hehe. Ska snart käka lite lunch tror jag. Den lektion som jag har idag e Foto A, vilket jag verkligen ser framemot faktiskt;) Slutar samma tid som igår.

Oj, kom på en grej nu hehe. Man skulle börja me träningsdagbok denna vecka(specialidrott), tränade ju igår så måste börja skriva. Men vet inte vilket träningsdagbok jag ska välja, finns många hemsidor som har det. Herregud. Måste verkligen bestämma mig så jag kan börja.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0