Första Fylle inlägget:P

Ja, här kommer mitt första fylle inlägg, haha. Får se hur det går..Kom väl hem för 20 min sen kanske. Kan säga att vägen från norra sköndal å hem har aldrig varit så lång..hehe...

Tänker inte berätta så mkt om kvällen mer än att den slutade rätt tidigt...Det blev lite "chillkrök" nere vid barnsjön i tyresö.
Jag å Linnéa snackade en hel del, vilket ja va jävligt trevligt trots allt..Vi e fan bäst gumman<3 hihi...

Det e nog bäst att jag inte skriver så mkt mer...kanske säger nåt ja inte borde i sånt fall. Just nu önskar jag bara en sak...Herregud..Den kommer inte gå i uppfyllelse tyvärr..Men när man e full blire bara värre..Dock har jag inte försökt gjort nåt för att försöka få det att "slå in". Vilket e jävligt bra. Annars hade det varit totalt kört..hehe..

Får se när jag somnar..Skulle kunna somna nu...men e fan inte som alla andra..Kan typ inte sova när ja har druckit måste typ nyktra till innan dess...Borde kanske försöka..Lär väl bara ligga å vrida å vända hela natten. Med alla tankar som snurrar runt i huvet..hehe...

Jaja..skriver mer imorrn..el föresten senare idag..haha:p

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0