Fortfarande uppe..

Japp, lilla jag har inte gått å lagt mig än. Var väl inte hemma från träning förrän halv elva, elva el nåt. Tog lite å käkade när ja kom hem å tog en dusch. Satte mig sen framför tv:n fastnade där. Hehe. Visserligen gör det inte så mkt att jag fortfarande e vaken eftersom jag e ledigt imorrn. Fast jag börjar bli jävligt trött så ska nog stänga av datorn snart.

Kan säga att träningen gick väl bra. Det var riktigt skönt att komma igång igen efter sommaren. Man var dock lite ringrostigl/ovan efter att man inte spelat på ett par månader. Var inte den enda som kände å tyckte så. Föresten så e det en del i både DJ19 som damlaget där flera har slutat. Vilket e lite tråkigt. Dock kanske vi(el damlaget) får några nya/ny gamla spelare. Det var några me idag å provtränade så. Får se. På torsdag e nästa träning, lite tidigare dock;)

Har inte så mkt mer å säga. Ska nog snart gå å lägga mig. Skriver säkert några rader imorrn.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0