Fredag å jag vågade;)

Nu var det ett par dagar sen jag skrev, men har inte haft ork å skriva. Kan säga att jag gjorde det som jag skrev i förra, asså messa personen i fråga. Efter det har vi messat varje dag(asså sen i tisdags). Å idag ska vi ses, gissa en som kommer va nervös å blyg i början. Hehe..sån e jag. Har alltid å kommer alltid va lite blyg. Får hoppas på att det går över rätt snabbt, blir lite jobbigt annars. Vi ska träffas vid ett å dra till farsta.

Annars då. Det har varit massa skola. Har en text uppgift som ska in idag, men den e egentligen inte så svår. Ska skriva på den nu innan jag drar iväg. Får se om jag hinner bli klar innan, annars fortsätter jag när jag kommer hem bara. Sen när vi hade foto i tisdags så lärde jag känna en ny tjej, Anna. Ville inte jobba me nån man känner sen innan, så jag frågade om vi kunde fota tms å det kunde vi såklart. Var jättekul att lära känna nån ny. Visserligen e hon 1 år yngre å går estet borta på norra..Så vi ses bara under foto lektionerna tyvärr. Men men alltid kul å lära känna nya personer(om de e schysta vill säga). Finns väl inte så mkr mer å säga om veckan. Mer än att skolan nu dragit igång på allvar.

Finns väl inte så mkt mer å säga. Jo, jag ska få en systemkamera=) Blev fan skit glad när mina föräldrar berättade det i tisdags. Dom hade tänkt ge mig det som studentpresent, men tänkte att det e bättre att jag får den nu när jag går foto. Så det blir en väldigt tidig student present, sen när jag väl tar studenten kommer jag att få nån mindre, mer symbolisk grej. Spela roll..E så glad att jag får en=) Nu ska jag bara ta reda på vilken jag ska ha osv...

Nu ska jag gå å laga lite lunch. Sen ska jag göra mig i ordning, får se om jag hinner plugga. Får se. Berättar mer om hur det gick senare. Troligtvist;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0