Fredag kväll...

Jag hoppade över att göra det som jag hade tänkt...får se om jag försöker imorrn me. Man vet ju aldrig;)

Jaja...övriga dagen har som sagt varit lugn. Har mest legat ute på tomten och solat å lyssnat på musik. Inte så mkt annat, suttit lite framför datan oxå såklart. På kvällen hjälpte ja till me middagen...klart man gör det när det blir ens favorit mat..Tacos<3 Hihi;D Sen har jag bara slappat framför tv:n. En lugn fredag kväll blev det helt enkelt. Juste man fick ju brev från cyber idag å man blir ännu mer påmind att sommarlovet snart e slut..

Imorgon ska man släpa sig upp hyfsat tidigt..typ halv nio rättare sagt. Man ska nämligen åka till hellas typ...vi brukar hålla till på andra sidan..Spela roll..Så kommer käka min frukost där eftersom jag vill sova länge;) Dock kommer brorsan å pappa dra iväg till sickla å gymma å jag och mamma stannar kvar..Sen ska dom komma dit med nån god lunch typ..Nu får man verkligen hoppas att det blir så bra väder som dom sagt. Annars ändras planerna helt. Sen på kvällen ska jag troligen träffa LInnéa, ska bli riktigt kul..Som vanligt;D

Sen så har jag äntligen fått svar..Av en av de jag ville ha svar av vill säga;) Fullbokad unge säger jag bara, men så kan det va. Det får man väl stå ut me..har gjort det hittills så;) Förhoppningsvis hinner vi ses innan skolan börjar igen..Kan väl säga att det e Mange ja snackar om ifall det va nån som var nyfiken:)

Jaja..har inte så mkt mer å säga. Hörs imorrn.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0