Fredag;)

Japp äntligen fredag, väldigt skönt. Hade bara 1,5 h skola idag, så jag slutade vid halv 10. Vilket e 20 min tidigare. Hade ju litteratur & litteraturkunskap. Där det mest va elever som alltid gå södra, bara några få från norra. Vi gjorde inte så mkt på lektion, gick igenom lite saker bla va vi ska syssla me under terminen. Fick även göra 2 uppgifter, vilket gick helt okej tkr jag. Efter jag hade slutat så åkte jag hem, skulle egentligen ha gymmat å sen åkt till stan me brorsan. Men vaknade me en tryckande huvudvärk så det blev inget av det. Hade samma huvudvärk efter min träning igår. Men nu har den typ släppt, vilket e skönt.

Här hemma har jag bara latat mig, hehe. Både framför tv:n å datan;) Ikväll så ska jag åkte iväg å träffa Linnéa<3 vi ska spendera hela kvällen tms, ska bli rikigt kul å mysigt. Måste ju passa på nu innan hon reser iväg me er andra. Hur ska jag klara mig en vecka utan dig gumman:o..Jaja, kvällen blir iaf lugn å nice.

Imorron så ska jag äntligen klippa mig. Det sker mitt på dagen ungefär, så kan sova ut imorrn. Till skillnad från idag. Ska bara klippa topparna å även klippa lugg igen. Hatar när luggen blir för lång å man tvingas ha snelugg så nästan aldrig e perfekt. Så det ska bli nice. Sen på kvällen ska vi va hundvakt ut min farbror davids hund  scilla eftersom han å hans tjej ska gå å se coldplay. Kommer bli riktigt mysigt å ha henne hemma.

Får se om denna helg blir festfri, sa ju det om förra helgen. Men det blev den ju inte. så. Man ska aldrig säga aldrig.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0