Har hängt i orminge hallen i princip hela dagen:p

Det stämmer verkligen. Det var ju där brorsans innebandy lag var på en liten turering me 5 lag inkl. sköndal. Det var mer en "för"-tunering, man spelade bara 4 matcher å sen utsågs en vinnare. Vänskaps matcher helt enkelt. Iaf jag var inte med å kollade på 1:a matchen eftersom den var så tidigt. Där vann dom me 6-1 mot Djurö/Vindö. Orkar inte berätta om vad man gjorde mellan matcherna å så, men kan berätta själva resultatet. Den 2:a matchen vann dom me 3-0 mot Hagunda å den 3:de vann dom  me 5-3 mot Boo KFUM. Så den sista matchen blev som en final, denna mot Värmdö. Tyvärr blev det en förlust me 7-4 tror jag. Men killarna spelade rätt bra å hämtade nästan upp underläget, men då kom de andra tillbaka å vann tillslut. Så dom kom 2:a i tuneringen. Nästa helg e det nåt liknande borta i Solna, A.I.K har bjudit in dom. Kan ju nämna att killarna bara tränat ihop en gång nu innan tuneringen(efter sommaruppehållet alltså). Sen så har dom flera nya spelare me så dom gjorde ett bra insats trots allt;)

Vi var väl inte hemma förrän halv åtta el nåt, så det blev middag nån gång efter åtta. Sen har jag bara suttit framför datorn.
Har ju inte berättat om gårdags kvällen då vi var hundvakt åt Scilla(farbror Davids hund). Det gick jätte bra, hon e ju såå söt å snäll så. Runt halv åtta så gick jag å brorsan en långpromenad me henne, vi var borta över 1,5 h. Vilket var riktigt härligt att göra. Senare på kvällen vid 23-00 så var hon jätte trött å la sig på golvet, vid mig där jag satt. Å hon somnade så sött. När jag sen la mig halvt ner(kollade på tv samtidigt) så ville hon ligga precis intill mig. Så söt lilla gumman<3

Imorgon e det skola igen. Har dock sovmorgon, börjar inte förrän vid 11. Vilket e jävligt nice. Kommer att vara på norra hela dagen imorrn så, precis som på tisdag.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0