Härlig dag;D

Ja, idag har man haft en härlig dag ute i solen å värmen. Med ett av de bästa sällskapen nämligen Linnéa:) Vi satt först i rålambshovsparken, sen vid vattnet å därefter  tog en lång promenad. Finns inte så mkt mer å säga..Mer än att det var väldigt trevligt å roligt. Kom väl hem vid halv sex el nåt...Då man fick hjälpa till lite me middagen. Nu på kvällen har det bara blivit att man slappat framför tv:n..

Jaha..finns väl inte så mkt mer att säga direkt. Morgondagen ser just nu rätt slapp ut, har inga planer än så länge..Men man vet ju aldrig som sagt. Ska troligen "göra" en grej imorrn eftermiddag..e dock osäker..ska "göra" nåt som jag ibland tkr kan va rätt jobbigt..Det kommer inte va nåt undantag imorrn..jag lovar..Önska mig lycka till hehe..el nej föresten gör inte det^^(observera att det egentligen inte e nåt spec.)

En sista grej...Om vissa bara kunde svara asså..Hur länge ska man behöva vänta seriöst? Nu syftar jag inte bara på en utan några stycken..Kom igen nu för helvete:P I need u;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0