Huvudet tar fan död på mig..

Asså jag tror jag dör snart el nästan iaf:P Har undvikit å ta alvedon hela dagen. Fråga mig inte varför, men tror fan jag ska ta 2 st nu. Så att jag slipper den här j-la huvudvärken. Vill gärna kunna somna utan att plågas hehe..

I morgon då. Hade egentligen tänkt att gymma på morgonen men vet av tidigare erfaranheter så vet jag att utan i princip någon sömn alls ena natten gör mig jävligt trött 2 dar senare..Så därför skjuter jag upp å gymma till onsdag å fredag isf för måndag å onsdag. Att ja gymmar just dom dagarna e för att dom öppnar 6:30, vilket gör att ja tkr att det e mindre folk där vid 9:30.

Ist så ska jag sova ut å sen ska jag och Becca fakitskt ses. Det var fan sjukt länge sen vi sågs sist. Kommer fan inte ihåg när det var:O Ska bli kul;) Får hoppas på fint väder så vi kan åka iväg å bada el nåt:P

Nää nu e det fan dax å dom där tabletterna. Få bort huvudvärken.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0