I´am stuck..haha..

Ja, det första jag gjorde när jag vaknade var att sätta mig framför datorn. Å gissa, nu e man fasnat här..Det börjar me att man bara ska kolla lite grejer å sen...börjar man chatta me en av sina bästa polare tex..El nåt annat:p

Jaja, jag ska nog försöka slita mig härifrån snart tror jag. Börjar bli hungrig, har inte käkat nåt så..Ska väl göra mig en god brunch hade jag tänkt mig...Sen ska jag gå ut å njuta av solen hade jag tänkt mig. Lägger mig ute på tomten som vanligt å lyssnar på musik. Om det inte skulle dyka upp några andra planer vill säga. Man vet ju aldrig..men men..

Nej, nu ska jag gå å fixa den där brunchen innan jag hungrar ihjäl..hehe..Dock tror ja datorn följer me ut i köket, har inget snackat klart me Alice än så:P

Skriver kanske senare...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0