Ledig dag..

Idag har det inte hänt så mkt. Har bara varit hemma å chillat. Skulle ha träffat becca men det blev inte så tyvärr. En annan gång. Så det finns inte så mkt att berätta. Svarade på den där självutvärderingen nu på kvällen. Sen har man suttit framför tv:n.

Just nu sitter jag som bäst å funderar vilken buss jag ska ta imorron samtidigt som jag chattar me mange. Över till min lilla bussfundering(stort problem el hur?). Antingen tar ja en buss som går 11:12 å då åker ja till hökarängen å har tuben där i från. Beräknas va framme vid tio i 12. El så tar ja en bussen till gullmars som ska gå 11:02 å beräknas va framme i odenplan halv 12, vilket e jävligt tidigt. Visserligen va bussen över 10 min sen i måndags(då åkte ja iofs en timme tidigare). Så frågan e då om den e lika sen en timme efter oxå...Hm..min hjärna går på högvarav här asså..haha..

Jaja, ni behöver inte läsa om detta. Så jag slutar skriva å löser det . Fast ja tror ja tar mitt 1:a alternativ.

Ser verkligen inte framemot morgondagen ..2 h fysik, usch. Men denna gång ska jag hänga me från start, måste klara det.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0