Lite sliten efter gårdagen, men hade jäkligt kul;D

Har precis "vaknat" efter att ja halvsovit/vilat i nån timme el två, inte så konstigt kanske när man e lite bakis å inte sovit så värst mkt denna natt. Blir garanterat tidig sänggång, längtar redan dit kan jag säga.

Jaja, gårdagen då. Efter massa väntan på olika ställen, gick vi tillslut till "huset". Vi kom dit när dom öppnade så det var inte så jätte mkt folk till e början. Vilket var skönt när man skulle beställa i baren. Vilket vi gjorde först, sen satt vi ute ett tag. Å jag vet inte vad det är men fan vad jag e snabb på att dricka ibland. Tyckte jag drack i "normaltakt" men det visade sig att jag var snabbast igen. Haha, sen linnéa. Vi var snabbare än killarna;) Haha:P

Det som jag märkte rätt fort var att det var många där som jag kände. Började me när vi satt där ute, då såg jag å hälsade först på Tim(samma klass 6 års-5:an), i samma gäng va Daniel(gick i palarellklass 6:an-9:an). Det slutar inte där, hehe. När jag å Linnéa hade varit på toa(en av alla ggr haha), så när vi kom i trappan så kom Soffi, Julia å Olivia(samma klass 6:an-9:an). Dock var det bara Julia som såg mig å hälsade. Men senare på kvällen när jag stod ute me ett litet gäng så kom dom fram, kramdes å snackade lite. Har inte sett dom sen vi slutade 9:an typ så det var kul. Dom sa när vi möttes att skit många från b-hagen var där, å berättade att förutom vi så var Adam oxå där(samma klass 6:an-9:an). Hade inte sett honom då men gjorde det lite senare under kvällen.

Det var en liten instickare, kan fortsätta berätta lite om kvällen. Vid tolv typ fick man inte va kvar där ute(där man sitter vid bord). Kommer inte ihåg när men efter nåt köp av cider begav oss jag å Linnéa ut för att röka. När vi stod där så kände vi igen en kille som var där, men vi kom inte på var ifrån. På nåt sett verkade han snacka me sina polare om oss. Tillslut kom han fram å frågade om jag gick cyber(sa att båda går cyber). Han kände tydligen igen mig..Iaf han hade gått media men gick ut nu innan sommaren. Efter det hängde vi typ ihop hela kvällen/natten osv...han å jag asså. Det blev en del dans å en hel del annat oxå;)

Jag kom väl inte hem förrän vid 12 på dagen såklart;) fick mig en härlig sommarpromenad från hökis. Pallade inte vänta en halvtimme på bussen så. Här hemma har jag bara vilat. Dock inte käkat än, så ska bli gott me middag.

Kan avsluta me å säga att Lisa e rätt besviken på mig. Men det visste jag typ redan efter lite snack igår. (Hon kom nämligen till "huset" me sin polare Ida.) Men som Linnéa sa man lever bara en gång..vilket e såå rätt;D

Oj, inlägget blev mkt längre än jag trodde. Hehe, jag har säkert berättat mer än jag borde oxå. Skit samma. Jag får väl stå för allt helt enkelt.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0