Lugn Lördag..

Om ungefär en timme så kommer min farbror David å hans tjej över me hunden scilla. Vi ska ju vara hundvakt ikväll, det går nog bra förhoppningsvis. Kommer därför att vara hemma, hade varit kul att gå ut. Men sparar mina pengar å ork till en annan gång. Vill ju ha me mig min favorit babe isf<3

Gårdagen då. Tänker inte berätta så mkt, men drog ut till tyresö å Linnéa vid halv sju. Vi drog rätt snabbt till barnsjön där vi satt nästan hela kvällen..Vi pratade, drack lite..vilket va riktigt mysigt å roligt. Dock blev vi lite störda av några skitungar(96:or å 97:or) som bla tiggde cigg. Herregud. Men tillslut stack dom. Efter ett tag drog vi därifrån å gå och satte oss på en äng. Där vi fortsatte..Det slutade me att jag missade sista bussen hem så ja slaggade hos Linnéa:)

Idag vakande man ju upp hos Linnéa, käkade frukost där å så. Sen drog man hem, fixade sig lite innan det bar iväg igen. Har ju varit å klippt mig, blev rätt njöd. Lite kortare än ja hade tänkt kanske. Pallar inte förklara hur det ser ut, e man nyfiken får man träffa mig;)

Jaja, har inte så mkt mer å säga. Mer än att jag e väldigt avundsjuk min kära bästa vän, som har dragit till mallis på träningsläger. Fy vad orättvisst haha..Vill oxå åka utomlands. Å han har varit det 3 ggr detta år..Som sagt världen e inte rättvis, haha:P

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0