Samma humör fortfarande?

Nja..el inte riktigt som igår kanske...Men det e ändå bättre än vanligt, fråga mig inte vad det beror på. Men det e rätt härligt att må som jag gör. Får se hur länge det håller i sig;)

Iaf har väl inte så mkt att berätta om dagen, har bara varit hemma å legat ute på tomten..Där jag såklart solat massor å lyssnat på musik. Riktigt härligt. Vädret har ju varit helt underbart de senaste dagarna, får se hur länge det kommer va så..Finns inte så mkt mer å säga....

Har snackat lite me kusinen Bella, å hon(stackaren) har fullt upp...Hon jobbar fram till v.34(samma vecka om vi börjar skolan), sen så på helgerna e hon upptagen me andra grejer..Hon har ju rätt mkt som hon måste hinna göra innan hon drar tillbaka till Paris.. Hon vill verkligen ses, precis som jag. Å beklagar verkligen allt...Så bad henne höra av sig när hon hittar en liten lucka som vi kan ses på...5 månader utan henne usch..Vi har verkligen såå mkt att snacka om..Håller mina tummar på att vi snart kommer ses..Dock berättade hon att hon troligen inte kommer va hemma på sin födelsedag i början av november, då hon fyller 21..det var inte helt säkert men det lutar åt det..Får verkligen hoppas att hon kommer hem till jul annars vet ja inte vad jag gör.

Jaja..bäst å sluta gnälla..hehe..Imorgon blire gymmet på morgonen..Kommer nog va rätt trött då, tror nämligen att ja kommer somna rätt sent å sen ska man upp "tidigt"..Men får skylla mig själv, man kan ju inte gå upp 11 ena dagen å  tro att man somnar tidigt på kvällen sen..Nej nej..Såå ska nog närsom helst försöka sova tror jag..

En sista grej..lite onödigt men ja tar det ändå..Idag e lilla jag exakt 18 år och 5 månader..bara 1 år å 7 månader tills man e 20..om ja räknat rätt..hehe;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0