Sista veckan:(

Usch..då e man inne på sista veckan av sommarlovet. Fy faan..Det har gått så jävla fort asså, dessa 2 månader bara flög förbi. Snart ska man börja 3:an(vilket känns helt sjukt) i en "ny" skola..Kommer kännas lite som att börja 1:an igen (på ett sätt.) Jaja, nog snackat om det. Har ju en hel vecka kvar att njuta av förhoppningvis.

Igår så åkte jag ju in till slussen där jag mötte alexandra. Vi gick å satte oss vid vattnet(kajen typ) en stund, där vi snackade å skrattade..Innan vi beslutade oss för att leta upp ett café där vi kunde sätta oss. Så vi gick till gamla stan å ett café som hette kladdkakan. Väldigt mysigt. Satt ute såklart. Vi satt där i flera timmar å hade jätte mysigt. Mkt prat å mkt garv..Haha;) Så timmarna bara flög iväg vilket inte alls gjorde mig något. Sen va kvällen rätt lugn, var rätt trött så.

Idag så gick jag upp vid åtta, åkte in å gymmade så... Gymmade en timme som vanligt innan jag drog hem. Här hemma har jag inte gjort så mkt, suttit en del framför datorn, lite framför tv:n å lyssnat på musik. Bara chillat helt enkelt. Blåste lite väl mkt ute så ja var aldrig ute å solade..Sen kan jag säga att jag varit jävligt trött å seg nästan hela dagen. Höll fan på å somna redan i eftermiddags för jag va så j-la trött. Vet inte rikigt vad det e me mig..Hehe..Kan säga att jag verkligen va nära på å somna..Så jag ska nog gå å lägga mig snart...

Imorrn ska jag följa me mamma till jobbet, så det blir upp tidigt igen(men det kanske e bra om man börjar vänja sig vid det redan nu haha)..Så ska man spendera en hel dag me massa ungar..Vilket e kul dock e man jävligt trött på eftermiddagen/kvällen..hehe..

Finns inte så mkt mer å säga. Ska nog faktiskt gå å borsta tänderna nu. Sen blire sova som gäller...äntligen:P Hihi...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0