Ska jag våga?

Ska jag våga skicka iväg ett mess så personen får mitt nummer? Jag har dens nr å fick gärna messa. Men ska jag våga lämna ut mitt nr, har inte träffat personen ifråga. Har iofs lämnat ut mitt nummer till personer jag inte känt tidigare så varför tveka nu. Har ju snackat en hel del me personen i ett antal veckor nu så det borde ju inte vara något problem. Lärde känna den på bdb, fick kontakt av en ren slump faktiskt å fortsatte snacka bara. Har gjort det nu i över en månad tror jag nästan att det blir. Har dens msn, nr å facebook så varför tveka. Typiskt mig helt enkelt men jag e sån..

Ska nog försöka skicka iväg ett mess idag, den blir säkert jätteglad då;) Sen en annan sak, vi ska kanske ses på fredag hehe. När man har snackat me en person ett tag vill man ju gärna träffas å se hur den e i "verkligheten". Så vi ska kanske ta en fika el nåt. Jag sa att jag skulle ha bestämt mig till ikväll, får se om jag har gjort det. Jag vill som sagt gärna men e ju en rätt blyg tjej. Men det vet personen om, som själv e motsatsen till mig. Haha..

Vet att man inte ska göra något man verkligen inte vill. Dom visdomsorden har jag hört å dom stämmer verkligen. Men detta e ju inte nåt som man ångrar direkt. Eftersom vi kommer träffas offentligt så kan inget sånt ske.

Kan ju avsluta me å säga att det e första gången jag mötte nån på nätet å fått sån bra kontakt me. Å desutom troligen ska träffa.
 
Frågan e då: ska jag våga träffas?

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0