Sommaren 09:D

Då sitter man här igen..denna gång väldigt hungrig å middagen e inte klar på länge. Tänkte därför passa på å berätta lite kort om sommaren.

Den kanske inte startade på det roligaste sättet, men resten har varit väldigt bra. Kan nog faktiskt dra till me att detta varit den bästa sommaren på väldigt länge. Har gjort massa roliga saker å träffa lite nya människor. Vilket varit jävligt nice, till en början iaf.  Har umgåtts en hel me Linnéa, vår kompisrelation har blivit helt sjukt bra. Fattar inte att vi först nu i sommar fått sån bra kontakt, å inte tidigare. Men det spelar ingen roll, ingen kan förstöra det vi har<3 

Det har oxå blivit en hel del festande, har typ festat i princip varje helg sedan skolavslutningen. Har dock haft kul varje gång, speciellt när man dragit ut på krogen me polarna. Dom kvällarna är oförglömliga på flera plan. Dock kostar det ju att gå ut, men har nog "bara" gjort av me 800 spänn på allt festande i sommar(plus nån hundring för cigg). Vilket jag tkr inte e så farligt, menar har hört folk som gjort av me så mkt på en kväll så..Skit samma. Nu väntar man bara på studiebidraget så man kan dra ut igen. Har visserligen pengar..men va fan:p

Dom enda nackdelarna denna sommar, har varit att jag inte träffat mina bästa kompisar(så som Alice, Mange å Amanda)..och inte heller kussen Bella. Det har funnits i bakhuvet hela tiden men har på ett sätt inte gjort sommaren sämre. Sen oxå att jag inte jobbat..

Jaja, slutpratat om det negativa. Sommaren -09 kommer jag nog aldrig att glömma om jag ska vara ärlig. Den bästa verkligen. Det e nog bara en sak som skulle gjort sommaren till den ultimata,nämnligen om man träffade kärleken. Men men..man vet aldrig när den kommer;) 

Man kan alltså sammanfatta denna sommar med att jag:
-förändrats lite.
-inte är lika blyg längre...
-har vågat göra saker jag aldrig kunde se mig själv göra.
-blivit en partprinsessa/festprisse
-har haft det jävligt kul helt enkelt.

Då vet ni det..Hur min sommar har varit alltså..Kan inte klaga som sagt. Imorrn börjar skolan. Men inte tänka på det nu..

Nu e det änligen mat;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0