Trött å kvartert brevid poppar på me massa musik...

E riktigt trött å skulle egentligen vilja gå å lägga mig. Men av flera anledningar gör att jag inte det. Frågan e hur länge jag klarar av det. Hehe..En av de jobbigare anledningarna e att kvaretet brevid har kräftskiva och poppar på med massa musik, så högt att det hörs enda in. Trevligt värre. Asså dom måste ju ha jävligt hög musik eftersom det hörs enda in hit. Jaja, förhoppningsvis blir ja så trött att jag somnar utan att bry mig om det. Men en känsla säger mig att jag kommer ligga å irretera mig på rätt länge. Usch....

Gårdagen då. Kom hem efter tolv så jag var inte så värst sugen att blogga då. Men kan berätta lite hur den var. Han hämtade upp mig här efter ett, sen åkte vi till farsta å tog en fika. Han var gullig å bjöd mig, hihi. Sen gick vi bara runt å snackade, först i köpcentret å sen runt om i farsta. Timmarna bara flög förbi. Det slutade me att jag ljög för mamma(orkade inte förklara allt via telefon) å följde me honom hem. Det var absolut inte som ni kanske tror. Först hämtade vi upp hans mamma å åkte hem till dom. Väl där kollade han, jag å hans pappa på fotbolls EM, Sverige-Italien. Å käkade middag. Därefter kollade han å jag på en komedifilm, innan vi körde ett vänner marathon. Vi körde säsong 10, vi hann dock inte se alla avsnitt så vi ska avsluta vårat marathon en annan gång. Sen runt halv tolv så vare hemgång, å han skjutsade mig hem. Först fick vi gå till bilen i värsta ösregnet, herregud va det regnade. Haha..Var väl hemma nån gång efter tolv, gick nästan å la mig direkt. Kan säga att ingenting hände å kommer troligen inte att ske heller..hehe:p

Dock så hände nåt jobbigt när jag var där. Inte med honom. Detta skedde via mess, å det var väldigt elakt gjort av en viss person. Jag var så säker att han var han, men så var inte fallet. Såå himla elakt inte bara mot mig utan personen vars mobil det var. Allt jag sa å trodde. Fick mig att inse att jag inte riktigt vet var jag står. Jag blev lite förvirrad å e fortfarande det. Får se hur allting blir..Orkar inte tänka på det. Jag hatar bara den personen som gjorde det såå himla mkt. Dock inte personen som ägde mobilen, absolut inte...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0