Trött å seg..

Första riktiga skoldagen e nu avklarad. Fast det blev inte så mkt skola om man säger så. Trots det så e jag seg å trött, har lite ont i huvuvdet oxå. Usch. Dagen började inte så kul, skulle ju börja 12 så tänkte sova rätt länge. Men vid tio i 9 ringer mobilen. Ett nummer jag inte har inlagd ringer. Svarar å det e skolan som säger att dom har ändrat mitt schema så jag har text A kl. 11 idag. Å att jag byt religionsgrupp. Hon sa att om jag inte skulle komma så skulle läraren ha förståelse. Tänkte först dra eftersom jag skulle hunnit. Men hade ingen lust eftersom jag inte visste hur övriga schemat såg ut å kunde inte gå in på elevportalen. Så jag stannade hemma.

Åkte dock tidigare till skolan för att va me amanda, vi 2 drog till sy:on. Båda behövde fixa våra scheman. Vi hade tur vi var nämligen dom sista som fick gå in innan hon skulle ta lunch. Hon e jätte trevlig å snäll. Fixade till schemat så nu ser det ut så här:
Mån: 11-12-50 Text A, 14-15:50 Foto A. Kommer alltså va på norra varje måndag.
Tis; 10-10:50 Litteratur & litteraturvetenskap(jämna veckor) , 14-15:50 Foto A(norra).
Ons: 9-10:50 Religion A, 11-12:50 Text A(norra) (mentorstid 12:05-12:50, kommer inte gå på det), 13-15 Fysik A.
Tors: 10-10:50 Religion A(udda veckor), 11-12:50 Psykologi A, 13:05-13:55 Special idrott.

Den enda dagen som inte ändrades var fredagar. Sen när vi var klara var det mentorstid. Dock var inte hon där så vi lämnade bara in utvärderingen sen fick vi gå. Så vi käkade å efter det fixade vi nytt lösenord. Sen vare dax för fysik, usch. Det var en rätt liten grupp, vilket kommer bli rätt skönt. Ska verkligen hänga me från början nu. Dock kommer vi(ja, amanda å rickard va ja vet) bara gå 2 h i veckan, medan resten går 3 h. Får se om det ändras till nästa period. Idag vart det mest genomgång. Fick sluta en kvart tidigare.

Å när man skulle hem så stannade inte bussen när jag skulle av, trots att jag tröck. Så fick gå av vid nästa hållplats, det e iofs inte så långt hem därifrån heller. Men ändå:p När man kom hem hade man fått post från viperroom. Som gjorde reklam för sig å gav en ett kort så jag å en tjejkompis får gå in gratis(å gå före vid ev. kö) på viperroom. Nice va? Säkert fler som fått detta. Får se om man drar dit nån gång;)

Oj, inlägget blev rätt långt. Haha. Ska bara säga att kvällen kommer bli lugn, lägger mig nog tidigt trots att jag börjar 11 imorrn.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0