Behövde verkligen den här kvällen..tack Em;D

Denna kväll har verkligen varit riktigt mysig och rolig, med både mkt prat och skratt. Det här var precis vad jag behövde just nu efter allt som hänt. Emelie kom hit direkt efter jobbet så hon var här nån gång efter sex å drog för 35 min sen kanske. Vi hade verkligen sjukt roligt å mysigt..kollade på idol å cirkus möller och det blev även en massa snack såklart. Vi fick lära känna varandra ännu bättre vilket bara var väldigt roligt. Du e verkligen en underbar å rolig tjej Em<3 Detta kommer vi lugnt att göra om igen, självklart..vi har redan några förslag när el snarare vad vi ska göra då:P HihixD

Så detta var trots allt som hänt en jävligt rolig början på helgen. Den roligaste på mkt länge kan jag säga. Och det roliga fortsätter imorron då det blir utgång. Så j-la nice asså. Vi ska fan röja stanxD

Annars så har dagen inte innehållit så mkt. Hade 10 min boksamtal i litteratur me Jessika sen vart det en liten väntan innan jag gick över till norra för samtal med Jennie och sen på slutet även Maria(kuratorn på norra). Väl hemma skrev jag å lämnade in lab-rapporten. Sen så när pappa kom hem så drog vi iväg till farsta där vi gick till polisen för att jag skulle göra en anmälan. Så nu e den iaf gjord, det kanske inte leder till nåt men det var som en liten lättnad att jag gjort den. Om nån undrar så har jag polisanmält en för sexuellt ofredande. Men nu vill jag inte tänka på det längre...

Ska ta å gå och lägga mig nu. E verkligen skit trött, och imorron ska jag verkligen sova ut. Har inte fått göra det på mkt länge, tror verkligen jag behöver göra det. Kommer säkert även att plugga lite inför religions provet på onsdag. Men nu väntar sängen..

kram<3

Kommentarer
Postat av: Em

naaawww- navel, va så lite så! Hade själv väldigt mys perfekt efter att ha slitit en hel vecka på BR :D.. Är så himla taggad inför imrogon :D <3.. Tänk inte på det hemska det tillhör ditt förflutna tänk på framtiden istället :)

2009-12-12 @ 00:41:57
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0