E fruktansvärt trött, sängen nästa:p

E så j-la trött så det finns inte, herregud. Höll fan på å somna i soffan redan vid åtta typ, fick kämpa för att hålla mig vaken genom hela programmet. Är dessutom lite sliten efter matchen, hade ju en morgon match borta i torvalla hallen mot Vendelsö kl 10. Vi spelade faktiskt väldigt bra mot dom men tyvärr så förlorade vi me 5-0(1-0, 4-0, 0-0).. De första 10 minuterna i andra perioden var vi sämst, annars spelade vi riktigt bra. Kan ju bara nämna att vi förorade mot dom förra gången vi möttes fast då me 17-2 så..

Annars så fylldes dagen med mer innebandy, följde aldrig med mamma till mormor & morfar pallade inte. Så kollade när brorsan spelade flera matcher ist. Först spelade han me sitt eget lag(-94), då vann dom me 11-0, därefter spelade han me 93-laget(som nästan bara består av 94:or) vinst där me fast me 10-1 och sen spelade han även me HJ19-laget där dom gick från underläge till vinst med 10-5. Kan ju säga att den sista matchen var mkt händelserik tack vare domarna. Herregud:p

Så jag har knappt varit hemma idag, å idag blev det inget plugg alls vilket va skönt. En dag vila, imorron e det dax igen...Har nämligen bara en lektion sen bär det av hem för plugg av fysik å även lite övningskörning då pappa e ledig.

Måste bara nämna en sista grej...kl 04:56 i morse så ringde en viss person mig på min mobil. Jag brydde mig inte om å svara men när personen ringde igen nån minut senare så svarade jag. Sen satt jag i telefon i nästan 40 min, haha..Det var faktiskt ett väldigt roligt och trevligt samtal trots att det var så tidigt på morgonen. Tkr det e lite lustigt att jag kan gå från sovanade till klar vaken och hålla en konversation så fort utan å känna mig arg/störd el trött..Haha, men sån e väl jagxD

Nej, nu ska jag gå ner å borsta tänderna. Sen väntar sängenxD

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0