En hyfsat bra dag trots allt..

Jag vet att jag var rätt anti igår kväll, men sån e man ibland bara. Men men..det blev ju inte så lång sovmorron direkt eftersom jag började 10:10 me min körlektion. Hade innan denna inte kört på ca 2 månader me pappa hemma å tydligen över 9 månader sen me min körlärare(han berättade det i bilen). Kan säga att körlektionen gick mkt bättre än förväntat. Han kollade vad jag kom ihåg vilket var det mesta. Helt otroligt hur allting sitter fast man inte kört på flera månader. Fick som sagt göra allt möjligt å nästa lektion ska jag köra från skolan, lite nervöst^^ Fast har för mig att jag gjort det tidigare men ändå.

Efter körlektionen drog jag hem trots allt, pallade inte sitta i skolan så drog hem. Var väl hemma en timme dryg då jag hann skriva/rita halva lab.rapporten, käka lunch å kolla på tv. Stack tillbaka lite tidigare än jag tänkt till skolan för att hinna umgås me Anna å göra henne sällskap innan fotolektionen började. På lektionen avslutade man sitt fotoprojekt som vi sedan började presentera för alla. Dock hann vi bara me några stycken, inte jag. Så vi ska presentera det om 2 veckor, då vi har kompensations ledigt på måndags lektionen å ska dra på en utställning på tisdagen nästa vecka. Stannade dessutom kvar efter lektionen för att prata me Ann om mitt projektarbete, visade bla upp bilderna som jag tagit. Å hon tyckte liksom jag att de vart väldigt fina.

Jag var väl inte hemma förrän kl 17:20 el nåt. Då man inte hann göra så mkt innan det var middag. Efter det skrev/ritade jag klart min lab.rapport i fysik som ska in imorron. Sen vart det lite surfande på datan innan man hamnade framför tv:n.

Å nu ska jag gå å lägga mig, e jävligt trött. Som jag e varje dag nuförtiden, beror på årstiden kanske. Spela roll, ska iaf försöka få så mkt sömn jag kan iaf. Imorron börjar man 9 vilket betyder att man inte får nån vidare sovmorron direkt...Så ska gå å borsta tänderna nu och sen väntar sängen;)

Slutar me att säga God Natt!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0