En tupplur mitt på dan gör susen å e det nyårsafton:D:D

Nu var det några dagar sen man skrev nåt, har helt enkelt inte pallat. Jag var ju i Uppsala hela dagen i söndags å kom en kl 20 på kvällen då man kollade på JVM, Sverige-Österrike. Hur gick det i cupen då? Det gick väl helt okej för grabbarna, klart att det kunde varit bättre. Men att slå ett div 1 lag å äga den matchen va nog det bästa av allt tror jag. I måndags så gjorde jag inget speciellt, slappade å läste i boken som e en del av romanprojektet. Det var ungefär samma sak igår.

Men inte idag, då man va tvungen att gå upp vid 6:30(på ett lov) för att jag hade körlektion från 8-10 i skolan. Kan ju säga att jag behöver inte ens gå upp så tidigt då jag går i skolan^^ Men körningen gick väl helt okej tkr jag, börjar närma mig slutet på kursen så har bara 2 lektioner kvar typ. Nästa körning så blir det att köra i stan, lite läskigt men lärorikt. Å läraren upptäckte när jag hade kört klart att vi el snarare han glömde sätta på övningskörnings skylten..Det förklarar varför det va nån som tutade på mig när jag va lite seg i en korsning, men det hände bara en gång. Slarvigt av han iaf. När man kom hem målade man om naglarna inför morrondagen, sen vart det lunch me mamma. Därefter satte jag mig i soffan å läste, medan mamma gjorde sig iordning å åkte iväg och shoppade..Men det varade inte så länge som jag hade tänkt, var så trött att ja i princip somnade i boken. Fick tillslut lägga ifrån mig boken och sen dröjde det inte länge tills ja slumrade till lite. Å kan säga att den korta stunden hjälpte ett par timmar senare då ja va pigg igen. Inte tala om hur pigg jag e nu..

Ska nog stänga av datorn å läsa i boken, det som jag skulle läst tidigare idag. Imorron el snarare senare idag så ska man ju iväg till Emelie å fira nyår me några polare..Ska möta Amanda, Rickard å troligen Filip vid 17:30 typ. Vet inte riktigt vad jag ska göra övriga dagen, ska nog läsa å handla lite inför kvällen. Sen ska man ju fixa sig iordning..

Nej, nu pallar jag inte skriva mer. Ska gå ner å borsta tänderna, sen blir det till att läsa lite innan sängen.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0