Grymmaste helgen på mkt länge;D;D

Fredagen var bara början, gårdagen var verkligen grym asså. Först var det förkrök på nivå 22 me mkt skratt och prat innan vi drog vidare till The bridge. Denna gång va vi smarta å gå dit ist för att ta tuben. Vi hade tur när vi kom fram eftersom det inte va nån kö och eftersom vi stod me på gästlistan slapp man betala inträde. Så nice. Sen drog det igång på allvar när väl dansgolven öppnade, då det dansades, shotades å dracks cider/öl. Vi var mest på det andra dansgolvet där de spelar schalger/partymusik(fast ja skulle nog påstå att det va svenska hits blandat me partymusik). Där dansades det en hel del å det sjöngs en hel del oxå eller snarare skreks. Herregud asså. Men kvällen/natten var verkligen grym, så j-la grym. Det slutade att jag var kvar där själv, fattar inte att jag var det..Men man vart inte ensam så länge..Satt vid ett bord sen bjöd en kille över mig till ett bord fullt me folk..2 tjejer å 4 killar(me honom inräknad dock)..dock kände han bara en av killarna från början. Tillslut så drog vi tjejer ner till dansgolvet, där man såklart dansade järnet å träffade några nya igen...

Å för första gången nästan så drog jag hem innan de stängde hahaxD Duktigt. Här hemma vart det inte så mkt sömn, inte för min del iaf. Så jag somnade nästan i soffan vid 15 när man glodde på tv. Kommer lugnt att bli tidig sänggång ikvälll, behöver verkligen sova. Så runt 21 lär det nog bli sänggång om jag inte lyckas somna tidigare i soffan. HehexD Har varit lite bakis dessutom, men har inte gjort nåt åt saken. Har inte orkat...

Imorron e det måndag igen^^ å jag har bara en lektion, har egentligen 2 st men ska till naprapaten vid 11:15 i sumpan. Måste dit eftersom mina fötter fortfarande "sover", en månad snart ha de gjort så..Hoppas det fixas imorron. Efterråt blir det lunch ute me pappa, innan jag drar tillbaka till skolan för foto.

Tänker bara avsluta me att säga att jag e grym på att smuggla, både in och ut. Utan att någon märkte. Så j-la bäst. HahaxD Å en annan sak som kan komma att bli pinsamt senare, är att jag mötte en som spelar innebandy i samma klubb som jag. Han spelar i HJ19-laget, vi spelade ihop på sköndalsdagen dessutom. Dock så dansade vi "bara", inget strulande..Inte me han iaf..Så får se hur det blir nästan gång man stöter på varandra i sköndalshallen^^

kram<3

Kommentarer
Postat av: Em

Haha vem vet ni kankse blir värsa polarna nu xD

2009-12-13 @ 21:14:37
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0