Har pluggat nästan hela dagen:/

Japp, jag har varit duktig och plugga fysik i stort sätt hela dagen. Fick hjälp av pappa när det behöves, men efter 17 så gav jag upp. Var för trött för att orka plugga överhuvudtaget. Jag har inte gjort så mkt mer idag, käkat lunch å fikat mellan allt pluggande annars inget annat. Inte så kul dag kanske. Gårdagen va ungefär likadan, slutade dock plugga tidigare å däckade nästa framför tv:n vid kl 14. Sen vart kvällen lugn, kollade på idol där Erik å Calle gick till final. Erik har alltid varit min favorit, hoppas han tar hem hela skiten nästa vecka. Så den här helgen e verkligen en lugn, plugghelg..man måste tyvärr ha sådana ibland.

Men om en vecka då jävlar...då ska man inte slappa..Iaf inte på kvällen, då ska vi äntligen ut å röja stan. El hur Em? ;D<3 Ska bli så jävla kul, längtar som fan:p Vi får se till att vara helt friska å krya tills dess;)

Denna lördagkväll blir lika lugn som gårdagen, blir å kolla lite på tv. Jag har nämligen en tidig match imorron, samling 8:40 och matchen börjar 10:00 ute i Haninge..En borta match mot serie tvåan, det ända vi kan göra e nog att försvara oss. Vi förlorade rätt stort mot Vendelsö sist, väldigt stora siffror. Dock va jag inte me, blev kallad sent å då var man ju bakis..Hehe..Sen får vi se hur övriga dagen blir, brorsan har flera matcher, match me sitt lag å sen HJ19 laget..Familjen skulle egentligen till mormor & morfar på adventsfika imorron, men vi får se hur många av oss som åker dit. Hehe..

Jaja..har inte så mkt mer å säga. Just nu lags det en riktigt god lördags mat. Klyftpotatis me kött, mums. Får se när det blir klart. Kommer nog sitta kvar här framför datan tills dess.

kram<3

Kommentarer
Postat av: Em

hahah som fan asså xD, Jag får ta och äta stak mat :P.. Åh va jag längtar!!

2009-12-05 @ 20:48:19
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0