Har varit en usel bloggare, I know..

Japp, men nu e jag tillbaka. Anledningen till detta uppehåll e att det inte funnits någon tid eller ork över till att skriva. Finns en hel del saker som går före just nu om man säger så. Kan ju nämna att jag kommer inte få något vidare lov. Utan jag kommer att vara tvungen att plugga som fan under lovet, kommer alltså att stressa under lovet. Så kul:/ Har tre uppgifter eller snarare uppsatser som ska in. Ena e mitt romanprojekt där jag nu läst ut min första bok, bara två till. Men just med detta får jag skylla mig själv eftersom jag sköt upp det så länge. Iaf kan ju kort berätta om veckan som gått. Varning! Detta inlägg kan bli rätt långt! Men så kan det gå;)

Mån, 14/12: Skulle egentligen haft text kl 11, men hade bokat in en tid hos en naprapat vid 11:15. Där gick det väl bra, det var inte så j-la skönt direkt när hon tröck på mina vader. Å andledningen till allting är mina fötter, jag kommer va tvungen att skaffa fotinlägg till skorna eftersom jag går fel och har en stor hålfot. Efter naprapaten vart det en kylig promenad för å käka lunch ute me pappa. Därefter fick jag stressa till skolan, missade tuben i sumpan så fick vänta i 10 min. Jag va väl framme i odenplan vid 13:55 å lektionen började 14 så fick gå me raska steg till skolan. Just när jag hade som mest bråttom så mötte man en viss person som jag aldrig trodde jag skulle få se igen. När jag såg personen en bit bort såg jag att den hade en likadan halsduk som ****** å när vi närmande oss varandra såg jag att det faktiskt var han. Våra blickar möttes, men vi bara gick förbi varandra. God, va ja önskar att jag inte hade haft lika bråttom...Iaf i skolan va det foto då man presenterade sina projekt. På kvällen var det träning, vilket gick bra.

Tis, 15/12: Hade en körlektion på morgonen, i halkan å snöovädret. Men det gick trots allt helt okej, dock fick både jag å min lärare problem att köra upp till skolans parkering för det va så halt. Men tillslut gick det efter lite hjälp. Åkte sedan hem, käkade lunch å pluggade lite inför religons provet innan det bar tillbaka till skolan. Där man hade en rätt värdelös fotolektion. Fick dessutom stanna kvar längre för att ha betygsamtal å mot mina förväntingar så får jag troligen MVG i foto A. Så j-la nice;) Väl hemma sen pluggade jag lite mer inför provet..

Ons, 16/12: Idag var det religionsprov på morgonen, vilket gick helt okej. Skrev både på G-delen å VG/MVG-delen. Efter det hade man lång håltimme då det käkades å spelades kort. Därefter var det fysik då vi fick tillbaka våra prov från förra veckan. Detta fasade jag verkligen för å jag blev rätt besviken, har fan aldrig varit så nära att få ett G. Jag hade 12 poäng å G-gränsen va 14 poäng..det värsta va ju att hon först skrivit G- å sen struckit över det å skrivit IG..Men men..lite besviken..men som Rickard sa nästan gång klarar du det. Å det hoppas jag verkligen att jag gör.

Tors, 17/12: Denna dag var verkligen kaos, det hade ju snöat hela j-la kvällen å natten. Så när man går til bussen ser man att det e fullt me folk. En av mina grannar stod där å sa att hon hade stått där i 20 min å 4 bussar hade inte kommit. Så det såg inte så lovande ut. Först kom en buss mot hökis som vi inte tog därefter kom rätt buss men den bara åkte förbi eftersom den va full. Men tillslut kom det 2 bussar direkt efter varandra å ena vara nästan tom. Pga av detta blev jag sen till min körlektion så vi gick igenom bilen å fick lära mig säkerhets kolla den. Därefter skulle man till södra i detta snöoväder, kallt som fan...sen hade man håltimme...då man åt lunch, inte mkt..smakade konstigt. Sen hade man psykologi å därefter specialidrott. På kvällen hade man träning, som gick bra.

Fre, 18/12: Ingen skola idag. Men dock hade jag ett kort ärende som jag behövde göra vid 10:30, därefter åkte jag till mammas jobb där jag fick äta årets första jullunch. Å det var väl gott, sen vid 12 åkte jag å mamma hem. Här hemma vart det lite fika när pappa kom hem, sen gick han å jag ut på en promenad i solen å kylan. Jag tog me mig kameran så det blev några schysta bilder oxå. Vi handlade dessutom på vägen tillbaka. Kvällen blev sen väldigt lugn hemma framför tv:n.

Gårdagen vart det att gå upp rätt tidigt eftersom hela familjen skulle in till stan å klippa sig. Så nu e man verkligen redo för både jul och nyår;) Annars gjorde man inte så mkt igår. Somnade nästan i soffan på eftermiddagen, va skit trött. Kändes nästan som att man va sjuk, vilket jag inte är. Kvällen blev lika lugn som fredagkvällen. 

Som sagt det blev visst ett långt inlägg, men så blir det när man vill va lite noga. Får se om jag har mer tid nästa vecka.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0