Idag fick man en liten hint om hur framtiden kommer se ut typ;)

Mmm..det skulle man kunna säga. Vi hade ju bara en lektion idag eftersom vi skulle till Saco-mässan i Älvsjö. Innan vi drog dit så fick vi stå minst 20 min i matkön^^ Jaja, det gick iaf rätt fort att ta sig till mässan. Som jag sa igår så är jag väl inte det största fanet av mässor men denna var väl helt okej faktiskt. I början kände man sig lite lost, men efter ett tag blev det bättre..iaf för mig. Vi mötte Emelie å hennes polare där oxå, jättekul å ses;D Trots att det inte var en så lång stund men ändå:p Längtar som fan till nästa helg assåxD..Iaf så kollade jag på KTH, Linköpings tekniska högskola och Lunds tekniska högskola..Men kan redan nu säga att det kommer att bli KTH här i Sthlm, vilken av dom får jag se sen. Sista ansökningsdagen e 15/4 som det e på typ de flesta högskolor. Fick även tips på var jag ska söka jobb nånstans..Så ska fixa det imorron hade jag tänkt. Man gör det på samma sätt som det förra jag sökte. Vi var väl på mässan i 1,5 h kanske, fast det kändes som mkt längre typ. Sen fick man springa den sista biten för att hinna me pendeln.

Här hemma har jag inte gjort så mkt, e ju trött som vanligt så låg å halvsov i soffan halva eftermiddagen. Sen vid halv sju så var det ju träning så det var bara åka iväg. Var rätt tung i huvudet under hela träningen, inte så himla kul direkt..Väl hemma efter så har man käkat lite, duschat å kollat på tv. Sen hamnde jag här, första gången på hela dagen. Hehe..Men ska nog snart sova, trots att jag inte har nån skola imorrn..Men e skit trött som vanligt:O..Äntligen fredag imorron, helt sjukt va veckorna flyger fram:O Vilket e både bra å dåligt. Iaf så tänkte jag plugga lite fysik imorron inför provet nästa vecka..

Så tillbaka till rubriken..Just nu ser min framtid ut så att jag efter studenten förhoppningsvis först läser en termin på KTH, sen blire en termins uppehåll. Sen väntar det 3 års studier på KTH om allt går som det ska..Så ser iaf mina planer och tankar ut just nu. Efter studenten har man minst 3,5 års studier kvar innan man blir klar....

Usch, vill inte tänka så mkt på framtiden just nu..hehe. Det skrämmer mig lite, bättre att försöka leva i nuet ist.

Nej, nu ska jag snart sova.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0