Idag kom kylan på allvar:/

Usch ja..fick ett mess av mamma i morse då ja tvättade håret, iaf där hon skrev att det var 6 minus när hon drog hemifrån. Herregud tänkte jag, ofta det kan blir så kallt över en natt. Å mkt riktigt så hade det ju blivit det. Det var typ 6 minus när jag drog hemifrån, så det var bara att pälsa på sig me vinterjackan, vantar och halsduk. Men borde fan ha tagit på mig långkallingar el nåt under jeansen frös fan bena av mig å inte tala om mina fötter. Hehe..

Pallar egentligen inte berätta så mkt om dagen. E trött som vanligt å ska snart gå och lägga mig. Kan berätta kort om dagen. Som började skit, då man fick stå å trängas på tuben, 2 ggr om då jag gick av i slussen för å möta alex. Hatar verkligen att åka i rusningstrafik. Kom lite sent till religionen, som var väldigt seg. Var rätt trött så att få läsa olika texter gjorde inte saken bättre. Efter det fick jag å amanda rusa till norra för att ha text. Där vi blev klara me vårat julreportage, vilket var väldigt skönt. Vi visade även upp den för läraren innan vi skickade in den å han gav oss rätt mkt beröm, hehe. Sen var det bara att gå ut i kylan igen, tillbaka till södra för en håltimme då vi käkade å spelade kort. Därefter var det fysik då det var labb denna vecka oxå, jag fick jobba me nån som hette jakob tror jag. Misstänker att han går i 2:an, iaf det gick väl bra för oss. När vi var klara jobbade jag lite i boken, vilket e rätt smart då vi har prov nästa vecka.

Efter skolan drog jag in till Ringen där jag mötte mamma, vi skulle nämligen shoppa lite. Jag behövde ju röda underkläder och svarta strumpbyxor inför jul och nyår. Å det hittade vi rätt snabbt på HM, provade bh:n som vi hittade å den satt perfekt:p Allt detta fick jag av mamma. Sen köpte jag även årets första julklapp, till min kusin Bella. Tänkte handla till brorsan men så blev det inte, ska göra det en annan dag. Hittade inte det jag ville. Sen åkte vi hem.

Här hemma har jag inte gjort så mkt..mest slappat, lyssnat på musik och kollat på tv. Imorron har man bara en vanlig lektion kl 10, sen ska man iväg till Saco-mässan i Älvsjö. Lär ju bli interessant. Jag som inte e så himla förtjust i mässor, hehe..

Jaja, inlägget blev lite längre än jag trodde. Men nu ska jag byta om och lägga mig under mina varma täcken och sova.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0