Julafton;)

Jaha, då e det alltså julafton. Frågan e då, har jag fått den där julkänslan ännu?!? Nja, inte direkt. Trots att jag faktiskt fått en julklapp eller jag och brorsan fick en tms. Vi fick julklappen nu i förmiddags, kan ju säga redan nu att det e en av de bästa julklapparna. Vi fick nämligen varsin biljett till SM-finalen i innebandy som äger rum i globen i april. Så j-la nice asså. Får se vad man får mer ikväll;) Juste en julklapp till familjen e att vi äntligen ska köpa en ny tv i mellandagarna:D

Sitter här hyfsad nyduschad, naglarna e målade, nästan allt smink e på..det enda som e kvar är att sätta på det sista sminket, fixa håret och byta kläder såklart. Sen e jag redo att dra..Vi ska väl dra härifrån om en dryg timme typ då vi ska åka till min faster och hennes familj i haninge. Där ska vi fira jul med pappas släkt, imorron kommer mammas släkt hit å då firar vi såklart jul med dom. Firar jul 2 ggr varje år, har gjort det hela mitt liv.

Så e alltså ute i god tid med att göra mig i ordning vilket e väldigt skönt. Slippa stressa. Ska försöka hinna me att ladda in de få bilder jag har i kameran till datan. För kameran ska ju me såklart.

Finns väl inte så mkt mer å säga. Ska fixa klart allting nu både mig och kameran. Innan det bär av för att träffa och fira med släkten.

God Jul på er alla!!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0