Lördagen slut...

Japp, det e ju faktiskt lördag. Nu under jullovet brukar det vara lite svårt att veta vilken dag det e, men nu när julen e över så e det lättare. Denna dag blev rätt lugn eller nja inte hela tiden kanske. Tog mig en liten sovmorron, efter min brunch så läste jag lite. Sen blev det att åka till Sickla me hela familjen för att shoppa på mellandagsrean. Vi va väl inte där så länge..jag köpte iaf en snygg svart tröja på MQ för mitt presentkort(mamma va snäll å la till en hundrig) sen blev det en snygg hoodtröja på Gina som mamma betalade..Får se om hon vill ha pengar senare, hon har inte sagt nåt än iaf. Väl hemma igen så testade jag å brorsan dansmattan som jag fick av honom på julafton. Det var lite svårare än jag trodde å det va faktiskt lite ansträngande..Hehe men kul..

Innan middagen så laddade jag in alla bilder från julfriandet på datan..Till middag så vart det julmats rester, vad annars:P Efter middagen blev det tv-tittande och vid 20:00 så kollade man såklart på JVM där Sverige krossade Tjeckien me 10-1 å imorron kväll möter dom österrike lär bli liknade vinst då me..Men nu ska jag snart gå å lägga mig, först ska jag göra mig iordning och sen ska jag läsa en liten stund innan jag väl tillslut går och lägger mig.

Imorron blir det att gå upp rätt tidigt då man ska åka iväg till uppsala, brorsans innebandy ska åka dit och spela i storvreta cup. Vi e en av flera som kommer skjutsa upp killarna, dom stannar sedan kvar där i 2 nätter(3 dagar). Får alltså se när jag kommer hem imorron, kan bli sent om vi har tur/otur beror hur man ser på det så stannar vi kvar där över natten. Jag personligen hoppas vi åker hem på kvällen;) Tänkte ta me mig kameran upp dit så det lär bli en hel del bilder..

Nej, nu ska jag gå ner å borsta tänderna.

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0