Nyårsafton:D:D

Japp, det e äntligen nyårsafton och jag är i full gång med att göra mig i ordning. Med smink, fixa håret osv..man e ju tjej så man har en del å göra innan man e klar. Musiken på datan spelas på högvolym, partymusik såklart. Måste ju komma i stämmning;D

Att jag e så tidigt ute e för att jag ska va i nacka vid 17:30 så, ska väl åkte härifrån om 30 min eller nåt. Väskan e dessutom packad, så nu e det inte så mkt kvar att göra;)

Tyvärr så har jag fått fina utslag i ansiktet pga att jag haft smink på mig när jag varit ute i minusgrader^^ inte så himla kul direkt. Men jag får väl skylla mig själv...

Skit samma. Jag hoppas att detta nyår blir mkt bättre än förra, det e ju svårt att slå det..Usch, vill inte tänka på det. Nej, detta år ska fan äga. Vi ska käka god mat, festa å ha riktigt jävla kul;D;D

Å er som jag inte träffar er kväll så önskar jag er redan nu Gott nytt år. Vissa av er kanske får ett mess:P Får se;)

Detta blir det sista inlägget 2009, ett år som varit väldigt händelserikt, både roliga och jobbiga saker har hänt. Men det e ju sånt som händer här i livet. Jag har förändrats på flera sätt och hoppas att denna utveckling bara fortsätter. Nu väntar 2010, ett jävligt bra år. Iaf på pappret då man tar studenten i Juni, å innan dess massor me studentskivor..Det kan ju inte bli bättre;D Ser verkligen framemot detta år;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0