Slapp dag;)

Sitter just nu å kollar på hockey, Sverige-Finland och Sverige leder än så länge med 1-0. Jag får sällskap av mamma som sitter och skriver julkort. Medan killarna i familjen sitter i källaren och spelar halo 3. Roliga killar asså.

Idag har jag inte gjort så mkt, pluggade lite i morse som jag skrev i förra inlägget. Sen så har jag hjälpt brorsan att städa sitt rum, därefter vart det adentsfika me familjen med mina lussebullar som jag bakade igår, å även pepparkakor å julmust. Riktigt gott. Ute har snön fallit hela dagen, hoppas det inte bara e för mkt så det blir kaos imorrn när man ska till skolan.

Imorron e det sista skoldagen, fast så mkt skola lär det ju inte bli. Textlektionen e typ inställd å på fotolektionen lär vi inte göra nåt speciellt. Så man har sovmorron till 14 å sen lär man inte behöva va där så himla länge. Ska troligen julhandla me brorsan efter skolan. Han måste handla julklappar medan jag redan e klar med mina. Ska bara slå in dom...

Nej, nu ska jag fokusera på matchen ist. Lär nog skriva ett inlägg imorron.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0