Tillbaka igen...lika trött:/

E sjuukt jävla trött, blev inte mkt sömn i natt pga av sen träning å upp tidigt för körlektion som gick okej..Sen vare bara hem igen, slappa framför tv:n, käka lunch innan man drog tillbaka till skolan. För att sedan åka iväg till Lidingö å besöka millesgården där man gick på en fotoutställning på foto lektionen såklart. Var så sjukt trött hela tiden så det var väl inte så vidare kul. Väl hemma har jag pluggat det sista inför fysik provet imorron får se hur det går...


Finns väl inte så mkt att berätta om gårdagen, den var minst lika seg som igår. El jag var knappt i skolan, var typ där i en timme. Sen bar det av hem för å käka lunch med min kära pappa som va ledig, riktigt trevligt. Sen på kvällen följde jag me å kollade när brorsan tränade me herrarna å för att vänta på att min träning skulle börja. Träningen gick helt okej, men har lite skavanker från matchen i söndags. E öm på vänster lår/lite av knät, e väldigt öm på mitt högra knät som även e alldeles blått(samma knä jag skakade tidigare i år). Som tur e så gör det inte ont när man går/springer..det gör bara ont när man kommer åt det..Å imorgon kväll så har man match igen, borta mot Huddinge..Får se hur det går, bara vi spelar som vi gjorde i 1:a å 3:e perioden i förra matchen å har samma folk me..

Är som sagt jävligt trött så orkar inte göra så himla mkt just nu..Så jag sitter å lyssnar på lite "party musik" å drömmer mig bort till helgen. Längtar som fanxD

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0