Trist förlust och fredagen e räddad..

Sitter här nyduschad och trött efter borta matchen mot Huddinge. Usch, vi var så j-la nära. Första perioden slutade 0-0 å vi hade riktigt många skott på mål, i andra spelade vi ungefär lika bra men släppte tyvärr in ett mål så 2:a slutade 1-0 till dom såklart. Sen i sista perioden så blev det toppning(spelade inte på hela:/) å tillslut kom målet. Jätte snyggt av Linnea, å det stod nu 1-1. Fan va alla blev glada när det blev mål. Men den glädjen varade inte särskilt länge, vi slarvade lite å dom satte 2-1 som blev slutresultatet. Riktigt jävla surt. Vi gjorde verkligen allt vi kunde men det gick inte. Så man gick me tunga steg ut till omklädningsrummet. Säger bara det att i returmötet hemma ska vi fan spöa skiten ur dom. Jag lovar!

Angående fredagkvällen så e den "räddad", hehe..Tog en chansning å frågade Emelie...och gissa vad. Hon ville å kunde;D Så j-la kul, slipper sitta ensam..Å det e ju inte det sämsta sällskapet heller;) Em, denna helg blir verkligen "våran" helg..först hemma hos mig på fredag å sen krogen på lördagxD så j-la kul vi ska ha det asså;) el hur?

Skriver bara kort om dagen. Kan börja me att säga att ja nästan somnade på religionen, va så j-la trött så det finns inte. Sen hade vi(ja å amanda) håltimme till 12:05 så vi käkade å spelade kort. Kort mentorstid innan vi hade en längre rast innan fysiken. Då det spelades kort igen, gick väl inte så j-la bra för mig. Sen var det ju fysik prov, gick väl sådär..Kan verkligen optiken bättre än det andra..Får se hur det går...Väl hemma vart det inget plugga. Slappade framför datan en stund, sen hjälpte man till me maten. Brorsan å mamma hade varit och hämtat min kusin wilmer på dagis å tog me honom hit. Vi skulle då vara barnvakt, så sen åkte jag å pappa till matchen å mamma var me wilmer på brorsans träning...

Har inte så mkt mer å säga. Ska gå å lägga mig nu. Imorron börjar jag 9:00 me körlektion får se hur det går. Sen har jag håltimme i 3 h, funderar på att dra hem emellan. Får se hur jag gör.

Nu ska jag iaf sova.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0