2/2

Då sitter man här me försylning igen. Den kom tillbaka lika fort som den försvann. Var bra i lördags men pga av dålig sömn så kom det tillbaka. Fy fan säger jag bara, orkar inte va försyld igen. Kommer därför trotsa försylningen å gå på träningen ikväll...

Gårdags kvällen blev extremt lugn, somnade i soffan ettt par ggr, försökte hålla mig vaken igenom 2 program innan jag gav upp å  gick å la mig runt nio. Kan säga att jag somnade nästan direkt. Vilket inte va så konsigt.

Denna dag då. Började 8 me 2 h natur...Läraren gick igenom samma sak idag som på förrra veckans lektioner å la bara till lite nytt. Förstår mig verkligen inte på henne. Asså hon känns nästan som en vikare. Hon kan inte uttala ord korrekt( tex. säger hon vete då hon menar väte), har problem å stava och är osäker på mkt av det hon berättar. Borde inte en lärare va bra på det!?! Sen va det 2 h matte, då hade klassen lustigt nog krympt ner till 3 st(sen va ju andra elever där oxå). Det gick väl bra, det va rätt så lätt. Jag å Amanda jobbade på riktigt bra. Sen efterråt hade vi 5 min på oss att komma till svenskan, vilket inte va något problem. Kom precis i tid. Å nu va man sj från teknik klassen;p Vi började me en ny grej å fick tillbaka förra provet, Fick typ VG på den, vilket va nice. Käkade me Becca i skolan innan jag drog. hem.

Nu har man hela eftermiddagen ledig. Eftersom jag va duktig å gjorde lab. rapporten igår fast hon sa att man kan lämna in den imorgon. Om jag vetat det igår, hade jag skitit i det å vilat ist. Plugga bakis e verkligen ingen hit.

Ska nog bara vila har fett ont i huvet idag me..fett jobbigt,  borde nog ta alvedon el nåt.

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0