4 dagar kvar...

Då va det lördag igen, vilket e nice såklart. Ikvällen blire fest hela natten lång, hehe;D

Gårdagen då. Orkade inte blogga. Men kan säga att både engelska å körlektionen gick bra. På engelskan skulle man ju hålla det där talet, vilket ja själv tyckte gick okej. Men läraren sa att det va jätte bra, vilket kändes skönt. Dock vann man ju inte, både ja å Rickard slog vad om att Filip skulle vinna. Vilket han gjorde. Men priset fick han inte behålla haha. Jag fick det tilslut, hehe. Efter engelskan hade jag extra lång rast innan körlektionen. På körlektionen var det dax å lära sig parkera vilket gick väldigt bra. Sen när vi hade gjort det en stund va det dax å köra den vanlig turen. När vi närmnade oss ett ställe där vi brukar byta, men det blev inte så. Utan jag fick köra tillbaka till odenplan. Det gick bra faktiskt.

Efter skolan irrade jag runt i stan, skulle nämnligen möta min farmor å min gammel moster(pappas moster). Gick fel, sen gick vi om varandra. Tillslut möttes vi, gick i  lite affärer. Innan vi drog till stats muséet för å käka. Jag hade väldigt bråttom eftersom jag hade klipptid vid halv 2. De bjöd mig på lunch, kan säga att det va väl inte det billigaste stället direkt. 95 spänn kostade min mat, sen tup 25 el nåt för drickan. Väldigt snällt iaf. Sen fick ja i raskt takt gå till frisören, va lite sen. Väl där gick det rätt fort. Hade ju bara tänkt klippa topparna men hon va tvungen å klippa mer eftersom mitt hår va så slitet. Så det vart lite kortare än jag tänkt. Sen så klippte ja en vanlig lugg oxå. Ni får se det ikväll;)

Kvällen vart slapp, kollade på tv. Var rätt så trött som jag brukar va på fredagar..Idag har man varit iväg me familjen å handlat i länna. Lite grejer till nästa vecka. Finns dock en hel del kvar å handla. Sen så fick ja ett par dyra nya skor av mina föräldrar. Det va en tidigfödelsedagspresent.

Här hemma har man bara slappat, tänkte försöka plugga lite natur. Får se hur det går.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0